دکل مخابراتی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Telecommunication tower-1
Telecommunication tower-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..


برای تولید دکل لتیس یا مشبک یا دکل های مخابراتی سه پایه و چهار پایه ابتدا میلگردهای فولادی بر اساس نقشه و است.اندارد G یا G برش میخورند و در مرحله بعد به لوله های فولادی جوش می شوند. و در نهایت برای ایجاد پوشش حفاظتی روی سطح محصول آن را به واحد گالوانیزه گرم منتقل می کنند تا آبکاری شود. یکی از مهمترین موارد در مازیار صنعت کنترل کیفیت مداوم محصولات در تمام مراحل تولید می باشد. این کنترل از طریق واحد آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت بصورت مستمر هم روی مواد اولیه و هم فرایند تولید صورت می پذیرد.

شرکت نوین ابتکار سهند با بهره گیری از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه طراحی انواع دکل های مخابراتی، طراحی انواع فونداسیون آماده هرنوع همکاری در زمینه های فوق میباشد. همکاران این مجموعه جهت ارائه هر گونه خدمات مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند.

شرکت مهندسی ظریف صنعت پیشرو در سال با هدف تولید انواع سازه های فلزی اعم از دکل­های انتقال نیرو، مخابراتی، پایه دوربین، پایه های روشنایی، سینی و نردبان کابل، انواع گریتینگ، انکربولت و سازه­ های صنعتی و ... و با تکیه بر پرسنل باتجربه و کارآمد، دستگاه­ها و ماشین آلات پیشرفته با ظرفیت سالانه بالغ بر تن شروع به فعالیت نمود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه