ضایعات الکترونیکی در اسلامشهر ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


دفع ضایعات الکترونیکی و برقی یک مشکل خاص در بسیاری از مناطق جهان است.. ضایعات الکترونیکی و برقی که دفن شده‌اند، سدیم آلوده تولید می‌کنند که در نهایت آب های زیرزمینی را آلوده می کنند. اسیدها و لجن حاصل از ذوب تراشه های رایانه‌ای، اگر بر روی زمین قرار گیرد، باعث اسیدی شدن خاک می شود. به عنوان مثال، هنگ کنگ جزو مناطقی است. که فعالیت‌های غیر مجاز بازیافت زباله الکترونیکی در آن به تعداد زیادی صورت می‌پذیرد که با کمبود شدید آب به دلیل آلودگی منابع آب روبرو شده است.

اهداف اساسی کنوانسیون بازل، کنترل و کاهش حرکات فراساختاری زباله های خطرناک و دیگر زباله‌ها از جمله جلوگیری و به حداقل رساندن تولید آنها، مدیریت زیست محیطی چنین زباله‌هایی و ارتقای فعال انتقال و است.فاده از فن آوری‌ها است..

تجهیزات روشنایی شامل لامپ‌های فلوئورسنت، لامپ‌های تخلیه با شدت بالا، لامپ‌های سدیم و دیگر تجهیزات گسترش و کنترل نور می‌باشد. لازم به ذکر است. که این دسته از ضایعات الکتریکی و الکترونیکی یکی از خطرناک‌ترین دسته‌ها محسوب می‌شوند؛ چراکه حاوی مقدار قابل‌توجهی فلزات سمی مثل جیوه و سرب هستند.



( خرید ) های دیگر در اسلامشهر