ضایعات مواد معدنی در اسلامشهر ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.

اسلامشهر مرکز شهرستان اسلامشهر و دومین شهر پرجمعیت در است.ان تهران است.. شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلامشهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . اسلامشهر در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


پت مخفف پلی اتیلن ترفتالات می باشد و در مقابل ضربه و حرارت بسیار مقاوم است. و در عین حال برای سلامتی انسان و محیط زیست نیز بسیار کم خطر میباشد. این مواد را معمولا بعد خرد کردن تبدیل به گرانول پت می کنند سپس به خط تولید این مواد بر میگردانند و دوباره از آن است.فاده می کنند.

بعد از موارد ذکر شده ضایعات موادی مانند: پارچه و چوب و مصالح ساختمانی در رده ی بعدی قرار می گیرند که ارزش و قابلیت بازیافت آنچنانی ندارند. و تنها در صورت تفکیک در بعضی مواقع می توان از آنها در صنایع مختلف به عنوان مواد اولیه است.فاده کرد. همچنین بازیافت سخت افزار کامپیوتر هم در این دسته قرار دارد که با توجه به مقدار کم آن باز هم در انبوه موارد ذکر شده به چشم نخواهد آمد.

این نوع از محصولات معمولا از تجهیزات و تولیدات آبرسانی و لوله کشی  تشکیل شده است.. و دارای روکش گالوانیزه می باشند. این  ضایعات عمدتا بعد از خرابی و پایان یافتن عمر مفید خود ایجاد میشوند و به علت روکش گالوانیزه محدودیت  استفاده در صنایع دارند و به همین دلیل قیمت کمتری نسبت به موارد دیگر دارند. از این محصولات می توان به: لوله‌ آب، کانال کولر اشاره کرد.



( خرید ) های دیگر در اسلامشهر