ماشین آلات بازیافت در اسلامشهر ( خرید, مشاوره و اجرا )

Recycling machines-1
Recycling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..


آیین نامه نهایی دولت در مورد افزایش تقاضا ، برچسب زدن محصولات بازیافتی است.. هنگامی که تولید کنندگان ملزم به برچسب زدن بسته بندی خود با مقدار مواد بازیافت شده در محصول (از جمله بسته بندی) هستند ، مصرف کنندگان بهتر می توانند انتخاب های تحصیل کرده را انجام دهند. مصرف کنندگان با قدرت خرید کافی می توانند گزینه های آگاهانه محیط زیستی را انتخاب کنند ، تولیدکنندگان را وادار به افزایش مقدار مواد بازیافت شده در محصولات خود کرده و به طور غیر مستقیم تقاضا را افزایش دهند. اگر برچسب زدن شامل اطلاعاتی در مورد چگونگی و مکان بازیافت محصول باشد ، می تواند تأثیر مثبتی بر تأثیر بازیافت داشته باشد.

اداره محیط زیست شهر و شهرستان سانفرانسیسکو در تلاش است. تا سال به هدف در سطح شهر از تولید زباله های صفر برسد. اسکنر زباله شهر سان فرانسیسکو ، Recology ، یک مرکز مرتب سازی قابل بازیافت بازیافت را دارد که به شهر کمک کرده است. تا به یک نرخ انحرافی رکورد زا برسد. ٪

جداکننده هاي مغناطيسي در انواع مختلفي ساخته مي شوند که بر حسب نياز کاربردهاي گوناگوني نيز در صنايع مختلف دارند. جدا کننده هاي مغناطيسي در دو نوع الکتريکال و پرمننت (آهنرباي دائم) طراحي و ساخته مي شوند که هر کدام بر حسب نياز و نوع صنعت کاربردهاي گوناگون و عملکرد متناسب با همان صنعت را خواهد داشت .



( خرید, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر