ضایعات الکترونیکی در دماوند ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

کوه لار در همسایگی خاوری این دشت، بخشی از ارتفاعات البرز مرکزی است.. رشته شمالی پس از تشکیل گردنه کهو (سفیدآب) در شمال قریه گرمابدر از توابع رودبار قصران به دو رشته شمال غربی و جنوب شرقی منشعب می‌شود که بخش شمال غربی آن با تشکیل قلل تخت خرس و سه سنگ، در جهت غرب امتداد می‌یابد و قله عظیم دماوند را پدیدمی‌آورد. بخش جنوب شرقی آن نیز پس از امتداد در دشت لار، قلل معروف هفت‌سران را به وجود می‌آورد. بخش جنوبی این کوه‌ها که همان خط الرأس اصلی است.، در جنوب دشت لار امتداد دارد و پس از تشکیل قلل مهرچال، آتشکده، ریزان، سیاه چال و ماز در جهت شمال شرقی به کوه‌های خنسک و شادکوه متصل می‌شود.

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..


در امور كوچك و شخصی: امروزه به علت افزایش تكنولوژی، وجود نرم افزارهای كاربردی جدید،... معمولا هر ماه یكبار رایانه‌ها را ارتقاء داده و هر رایانه بیش از چهار لی پنج سال عمر مفید ندارد. توسط مراكز بزرگتر: مثل شركت میكروسافت كه دارای كارمند در سراسر جهان است. و هر سه سال یكبار، رایانه جدید برای اعضا تهیه می كند. چه بعضی از آنها بیش یك رایانه در اختیار دارند[].

در جامعه ، همیشه باید منتظر محصولات جدید و جدید باشیم ، با تولید محصولات جدید و خریدن آن از آنچه که قدیمی است. خلاص میشویم ما ملتی هستیم که هر لحظه منتظر نسخه بعدی تلفن های همراه خود هستیم تا تلفن همراه خود را ارتقا دهیم و همچنین با بروز رسانی تکنولوژی ما شاهد تغییرات زیادی در تلفن های همراه ، لپتاب ها و کامپیوتر ها و دیگر وسایل جانبی هستیم که البته همه ما همیشه به دنبال چیزهای جدید و بروز هستیم که با این کار  با یک کوه از وسایل منسوخ شده رو به رو میشویم این چرخه باز شده باعث شده است. تا تجهیزات الکترونیکی سریع ترین رشد را در بین دیگر زباله ها در جامعه داشته باشند که این ضرر محسوب میشود اما ما با بازیافت آنها میتوانیم این ضرر را جبران کنیم به همین دلیل بسیاری از بازیافت کنندگان به فکر بازیافت این گونه ضایعات افتادند تا بتوانند منابع اقتصادی و  روابط عمومی را تقویت کنند که هم اکنون میلیون از وسایل الکترونیکی دور ریخته وجود دارد که نیاز به بازیافت دارند که البته طبق گفته ی سازمان ملل کمتر از یک چهارم زباله های الکترونیکی بازیافت میشوند بقیه هم سوزانده و در محلی دفن میشوند شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا تمام

تقریبا بیشتر ضایعات الکترونیکی قابل بازیافت و حاوی مواد و فلزات با ارزش هستند. برای مثال کامپیوتر های مستعمل و لپ تاپ های اسقاطی، مادربوردها و بردهای الکترونیکی حاوی مقدار قابل توجهی طلا، نقره و فلزات گروه پلاتین نظیر پلاتین و پالادیوم می باشند. همچنین لوازم الکتریکی و الکترونیکی مثل تلویزیون، پرینتر، دستگاه فتوکپی، تلفن و بسیاری از لوازم دیگر اگر فلزات گرانبها نداشته باشند حتما فلزاتی نظیر آهن، مس و آلومینیوم دارند که باید بازیافت شوند. همچنین در ضایعات الکترونیک مقدار زیادی پلاستیک و مواد پلیمری یافت می شود که بازیافت آنها نیز یک درامد جانبی را به همراه دارد.



( خرید ) های دیگر در دماوند