ضایعات پارچه و چرم در دماوند ( خرید )

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آشوریان کوه دماوند را کان سنگ لاجورد می‌انگاشتند. در زمان تاخت و تاز آشوری‌ها به فلات ایران این کوه بخشی از حدود مادها شمرده می‌شد و در متن‌های آشوری هم بدان اشاره‌ شده‌ است.. دیاکونوف، سنت گذاردن پیکر مردگان در کوه‌ها را آیین مغانی می‌انگارد که در دامنه دماوند می‌زیستند و آیین خود را به دیگر جاهای ایران پراکندند. در دامنه دماوند تعداد زیادی گور پیش از تاریخ وجود دارد. در سده هشتم میلادی در پای کوه دماوند دژی بوده است. که موبدی زرتشتی به نام مس‌مغان و پیروانش در آن می‌زیستند و این دژ به فرمان المهدی خلیفه عباسی ویران‌ شده و مس‌مغان نیز کشته شد. در دوران سلطنت پهلوی و در دوره‌های مختلفی از تاریخ ایران از نقش کوه دماوند و خورشید در حال تابش از پشت آن به‌عنوان نماد ایران زمین بهره می‌بردند.

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

مشکلات دیگری که کوه دماوند و محدودهٔ پیرامون آن را تهدید می‌کنند عبارت‌اند از: ساخت‌وساز بی‌ضابطه، تصرف منابع طبیعی برای است.فادهٔ غیرقانونی و شخصی، افزایش جمعیت انسانی و خودروها، حضور بیش از اندازهٔ گردشگران بدون آن‌که آموزش‌های لازم در رابطه با طبیعت‌گردی و حفظ محیط زیست به آن‌ها داده شده باشد، نوشتن یادگاری در طول مسیر (به‌ویژه بر فراز قلهٔ دماوند)، نصب تابلوهای یادبود و پرچم‌های گروه‌ها و یادگاری‌های کشته‌شدگان، کمبود اقامتگاه و تبلیغات نامناسب.


شاید این سوال مهم برای شما مطرح شود که چگونه و از کجا این ضایعات را خریداری نماییم و یا بفروشیم. در جواب این سوال باید گفت، نساجی آیری به مدت ده سال در زمینه خرید و فروش ضایعات چرم در حال فعالیت است.. این مجموعه با سابقه درخشانی که در زمینه خرید و فروش ضایعات چرم داشته، توانسته اعتماد مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. همچنین درصد رضایت بالای مشتریان از این مجموعه، نشان دهنده ارائه خدمات عالی این نساجی می باشد.

 شما بزرگواران اگر قصد خرید ضایعات پارچه چرم را دارید، اما نمی دانید که این ضایعات ارزشمند را از کجا تهیه نمایید، نساجی آیری بهترین گزینه برای شما عزیزان محسوب می شود. لازم به ذکر است.، این نساجی توانسته بهترین ضایعات چرم را با قیمتی بسیار منصفانه به فروش برساند.

به همین خاطر باید بیان کرد، امروزه بازار خرید و فروش ضایعات چرمی بسیار داغ است.. چرا که شما به جای اینکه ضایعات را در سطل زباله بیندازید می توانید این ضایعات به دست آمده را به راحتی بفروشید و از این ضایعات، درآمد خوبی کسب نمایید. در مقابل هم مشاغل مختلفی هستند که با خرید این ضایعات می توانند محصولات چرمی خود را تولید نمایند و پول کمتری بابت خرید پارچه دهند. به عبارت عامیانه، خرید و فروش ضایعات چرم، معامله ای دو سر سود است..



( خرید ) های دیگر در دماوند