ضایعات مواد معدنی در دماوند ( خرید )

Mineral waste-1
Mineral waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اثر طبیعی ملی قله دماوند با مساحتی بالغ بر ۵ هکتار در سال ۸ طی مصوبه شماره مورخ ۸٫٫ شورای عالی محیط زیست به مجموعه مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست پیوسته است.. این اثر با ,, تا ,۸,۵ عرض جغرافیایی و ۵, تا ,۵ طول جغرافیایی در شمال شرق تهران و در است.ان مازندران واقع شده است.. از گونه‌های مهم گیاهی آن می‌توان از بومادران، پیر گیاه دماوندی، اسپرس کوهی و گون نام برد. است.فاده بیش از حد از ظرفیت قابل‌تحمل محیط و همچنین بهره‌برداری پوکه معدنی در اطراف این اثر طبیعی ملی، از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده در تخریب آن به شمار می‌آید.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


بلــوک هــای معیــوب و بلــوک هــای بــزرگ و بــدون شــکل را میتـوان در تولیـد عناصـر ارزان قیمـت بـرای مصـارف خارجـی ماننــد ســنگ فرشها، لبــه پیاده روهــا و دیوارهــای خشــک و یــا سـنگ آرمـور اسـتفاده کـرد. اگـر بلـوک هـا در هیـچ یـک از ایـن مـوارد قابـل اسـتفاده نباشـند، همیشـه مـی تـوان آنهـا را خـرد و بـه عنـوان سـنگدانه اسـتفاده کـرد. ذرات بـا ابعـاد کوچـک ماننـد شـن و ماسـه مـی تواننـد در سـاخت مـواد افزودنـی سـاختمانی، گــچ و مــواد پرکننــده اســتفاده شــوند و یــا مــی تواننــد بــرای تولیـد مـواد معدنـی صنعتـی اسـتفاده شـوند. از ضایعـات آهکـی بــه دلیــل محتــوای بــاالی CaCO مــی تــوان بــرای اســتخراج آهــک بــرای مصــارف صنعتــی یــا کشــاورزی اســتفاده کــرد در حالــی کــه میتــوان از گرانیــت بــرای اســتخراج ماســه ســیلیس اسـتفاده کـرد.

در جهان بازیافت ضایعات از شروع انقلاب صنعتی آغاز و تفکیک این مواد همواره مطرح بوده است.. در گذشته این مسئولیت را دولت ها بر عهده گرفته بودند ولی بعد از اینکه بخش خصوصی از سود کلانی که در این تجارت وجود دارد آگاه شد سرمایه گذاران به این بیزینس علاقه مند شدند. بیزینس طلای کثیف یا همان ضایعات امروزه در کشور ما هم یکی از پرسودترین تجارت های موجود می باشد.

وی با اشاره به اینکه آنچه در صنعت سنگ با عنوان «ضایعات » نام برده می شود را درواقع ضایعات تلقی نمی کنیم ، تصریح می کند: ماده معدنی از ضایعات تراورتن قابل است.حصال است. که در صنایعی همچون داروسازی ، لاستیک سازی ، ریخته گری و اکسیداسیون و احیا، صنایع ساختمانی ، پالایشگاه ها، صنایع کاغذ و ... قابل است.فاده هستند. سروش می افزاید: برخورداری از منابع سرشار مواد خام باعث می شود زباله ضایعات معدنی مورد توجه و است.فاده قرار نگیرد و کار تحقیقاتی چندانی نیز در خصوص ایجاد کاربری های مختلف از این دست ضایعات انجام نشود.



( خرید ) های دیگر در دماوند