ضایعات کاغذ و مقوا در دماوند ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..


آقای دولتخانی خریدار هرگونه کاغذ و کتاب و مجله و &#; است.. شما باید ضایعات خود را درب انبار به ایشان در محدوده حصارک است.ان البرز تحویل دهید. قیمت خرید تناژ بالا، کیلویی ۵ تومان است.. بعد از وزن کردن روی ترازو، همان جا نقدا تمام مبلغ را به شما پرداخت خواهند کرد. پیک تحویل از درب منزل شما نیز وجود دارد که احتمالا هزینه پیک را شما باید بپردازید. شماره تماس آقای دولتخانی:   آدرس انبار آقای دولتخانی: حصارک بعداز سه راه پستخانه نبش کوچه ۵ گاراژ دولتخانی

کاغذ باطله موسوی، خریدار بعدی تمامی کاغذ باطله‌ها و اکثر ضایعات چاپی است.. به گفته خودشان، ضایعات بالای یک تن را به قیمت بسیار بالاتری از شما خریداری خواهند کرد. از جمله مزایای کاغذ باطله موسوی، پشتیبانی سایت قوی آن‌ها است..

اطلس کاغذ از جمله خریداران بزرگ کاغذ محسوب می‌شود. در تهران و در جاده خاوران واقع شده‌است. از جمله مزایای اطلس کاغذ می‌توان به این اشاره کرد که قیمت خرید تمام محصولات را در سایت خودشان ثبت کرده‌اند و همچنین شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا شما را کاملا راهنمایی کنند.



( خرید ) های دیگر در دماوند