ضایعات الکترونیکی در غرب تهران ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اسباب کشی و باربری در محدوده دهکده المپیک و منطقه تهران را با سرویس های است.ثنایی اتوبار طلایی تهران تجربه کنید. دقت، سرعت، قیمت و تجربه بالای باربری دهکده المپیک ( دفتر غرب اتوبار طلایی ) مثال زدنی است. و این موضوع را در عمل به شما اثبات خواهیم کرد.

محله آزادشهر یا شهرک سرو آزاد، نام یکی از محله‌های منطقه تهران است. که با وجود نداشتن قدمت زیاد، کم کم در مسیر رشد شهری قرار گرفته است. و در حال جلب کردن توجهات به سمت خودش است.. این محله از شمال تا جنوب با بزرگراه همت و بعد آزادراه تهران کرج محدود شده است.؛ اما همچنین در شرق آن پارک جنگلی چیتگر و غرب آن باغ گیاه شناسی واقع شده‌اند.

شهرک آتی‌ساز از نظر مناطق شهرداری جزو منطقه به شمار می‌رود؛ در حالی که در مرز دو منطقه یک و دو قرار دارد. موقعیت جغرافیایی مجتمع برای یک شهرک مسکونی در شهری بزرگ مانند تهران بسیار ایده آل است. و از چندین جهت به راه‌های ارتباطی محلی و بزرگراه‌های هم‌جوار دسترسی دارد.


در کشور مکزیک مشکلی که وجود دارد، عدم وجود قوانین مشخص در زمینه جمع‌آوری و بازیافت زباله‌های الکترونیکی است.. همچنین در این کشور به مسائل زیست‌محیطی پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی توجه نمی‌شود، به طوری که هیچ منع قانونی برای دفن ضایعات وجود ندارد.

اهداف اساسی کنوانسیون بازل، کنترل و کاهش حرکات فراساختاری زباله های خطرناک و دیگر زباله‌ها از جمله جلوگیری و به حداقل رساندن تولید آنها، مدیریت زیست محیطی چنین زباله‌هایی و ارتقای فعال انتقال و است.فاده از فن آوری‌ها است..

به علت وجود این گونه خطرات، بازیافت مواد الكترونیكی علاوه‌بر پیگردهای قانونی، دارای مشكلات محیط زیستی خواهد بود. به همین علت با سوزاندن و یا دفن كردن ضایعات رایانه‌ای مشكلات اساسی از طریق ایجاد آلودگی های محیط زیستی به وجود خواهد آمد. دفن ضایعات باعث می شود مواد سمی به درون آب های جاری و زیرزمینی آزاد شوند؛ همچنین سوزاندن این مواد باعث ورود مواد سمی و اكسیدها به درون هوا می شود. به همین علت بازیافت رایانه ها خطرات جدی از جنبه های محیط زیستی و شغلی، در برخواهند داشت. به خصوص زمانی كه صنعت بازیافت به علت سود دهی كم آن، مقررات مرتبط با مسائل ایمنی كاركنان را رعایت نمی كنند.



( خرید ) های دیگر در غرب تهران