ضایعات کاغذ و مقوا در غرب تهران ( خرید )

Paper and cardboard waste-1
Paper and cardboard waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تمامی این جاذبه های گردشگری ارزش دیدن را دارند و حتی افراد بسیاری برای گشت و گذار و تفریح به این منطقه و محله های غربی تهران در منطقه می آیند تا ساعاتی را در این جاذبه های گردشگری خوش آب و هوا بگذرانند. اگر تا به حال از این جاذبه های گردشگری دیدن نکرده اید توصیه می کنیم حتما زمانی را به گشت و گذار در این منطقه بگذارید و حتما از این جاذبه ها و بوستان ها دیدن کنید و ساعاتی را فارغ از مشغله فکری سپری کنید. 

شهرک غرب در شمال غربی شهر تهران و در منطقه شهرداری این شهر قرار دارد .  این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود . در ادامه این مقاله می خواهیم از دلیل محبوبیت این محله و شاخص های اصلی آن برای شما صحبت کنیم لطفا ما را تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

از محله های بسیار قدیمی در تهران که آغاز ساخت و ساز در آن به اواخر دهه خورشیدی و پیش از آغاز المپیک آسیایی در آنجا باز می گردد. در این محله که مهندسین ایتالیایی ساخت و ساز آن را بر عهده داشتند یک منطقه مسکونی برای ورزشکاران بود که پس از انقلاب اسلامی به کلی تغییر ماهیت داد. در این منطقه امروزه خانه های ویلایی قرار دارد که وجود پارک جوان مردان زیبایی منحصر به فردی به آن داده است..


این فرد خریدارزینک باطله، فیلم باطله، پوشال چاپخانه و صحافی،  کاغذ و کتاب باطله، اسناد و مدارک و اوراق باطله است.. سابقه کار زیادی دارد. آماده عقد قرارداد با چاپخانه‌ها و صحافی‌ها است.. در ضمن تمامی ضایعات شما با باسکول دیجیتال در حضور شما وزن خواهد شد. شماره تماس: ۵ و ۵

اطلس کاغذ از جمله خریداران بزرگ کاغذ محسوب می‌شود. در تهران و در جاده خاوران واقع شده‌است. از جمله مزایای اطلس کاغذ می‌توان به این اشاره کرد که قیمت خرید تمام محصولات را در سایت خودشان ثبت کرده‌اند و همچنین شما می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید تا شما را کاملا راهنمایی کنند.

از آن جایی که در اینترنت شرکت و کارخانجات زیادی در مورد خرید ضایعات چاپی وجود ندارد؛ در نتیجه به سراغ معرفی تعدادی از افراد رفتیم. آقای هاشمی سایت ندارد. در محدوده باقرشهر قرار دارد و برای است.علام قیمت و یا هر سوالی می‌توانید با ایشان تماس بگیرید. شماره تماس آقای هاشمی: ۵۵۸ و ۸



( خرید ) های دیگر در غرب تهران