ضایعات پارچه و چرم در غرب تهران ( خرید )

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این بیمارستان که در تقاطع بلوار فرحزادی و بلوار دادمان قرار دارددر سال تاسیس شد و شامل طبقه می باشد. این بیمارستان دارای خدمات درمانی ( بخش های بستری و غیر بستری)، ساختمان پزشکان ، درمانگاه، کلینیک (کلینیک زخم و کلینیک درد) و دندانپزشکی می باشد.

بوعلی، سعادت آباد، مدیریت، کوهسار، پونک، شهید چوب تراش، شهید خرم رودی، صادقیه شمالی شهرک هما، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون‌شهر، توحید، زنجان، شادمهر، ایوانک، دریا، شهرک غرب (قدس

حالا میخوایم چند خیابان مهم و اصلی این منطقه را برای شما معرفی کنیم. در ابتدا باید بگوییم بیشتر خیابان‌های شهرک غرب پهن و دلباز است. و محدوده ترافیکی ندارد . این محله دارای فاز می باشد که اسامی خیابان های این فازها را برای شما بازگو می کنیم: . در فاز یک شهرک غرب خیابان‌هایی نظیر ایران زمین، مهستان و گلستان قرار گرفته است.. . در فاز دو شهرک غرب خیابان‌ هایی چون هرمزان و پیروزان وجود دارد. . در فاز سه شهرک غرب خیابان بدخشان قرار دارد. . در فاز چهار شهرک غرب خیابان‌هایی همچون زرافشان، فلامک، خوارزم و درخشان واقع شده اند. ۵. در فاز پنج شهرک غرب خیابان‌های سیمای ایران و فلامک جنوبی قرار دارند. . در فاز شش شهرک غرب خیابان گل افشان قرار دارد . فاز هفت شهرک غرب که ساخت و ساز در آن بعد از انقلاب شکل گرفت خیابان‌هایی چون سپهر، دریا، صدف، درختی، مطهری، فخارمقدم و سعدی قرار گرفته اند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

 شما بزرگواران اگر قصد خرید ضایعات پارچه چرم را دارید، اما نمی دانید که این ضایعات ارزشمند را از کجا تهیه نمایید، نساجی آیری بهترین گزینه برای شما عزیزان محسوب می شود. لازم به ذکر است.، این نساجی توانسته بهترین ضایعات چرم را با قیمتی بسیار منصفانه به فروش برساند.

همانطور که گفته شد، سالانه مقدار قابل توجهی از پارچه چرم، به شکل ضایعات در آمده و از ارزش  اقتصادی خوبی هم برخوردار هستند. ضایعات چرم توسط مشاغل مختلف در حال تولید است. که این ضایعات ارزش بسیار زیادی برای تولید محصولات چرمی دارند.



( خرید ) های دیگر در غرب تهران