ضایعات مواد غذایی و کشاورزی در غرب تهران ( خرید )

Food and agricultural waste-1
Food and agricultural waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهترین باربری الهیه با خدماتی است.ثنایی و کیفیت بی رقیب همراه با قیمت مناسب تنها یک تماس با شما فاصله دارد. بسته بندی اثاثیه، چیدمان اثاثیه، حمل بار سنگین و پیانو و باربری در محدوده الهیه را با مجموعه حرفه ای اتوبار و باربری طلایی تهران تجربه کنید !

حالا میخوایم چند خیابان مهم و اصلی این منطقه را برای شما معرفی کنیم. در ابتدا باید بگوییم بیشتر خیابان‌های شهرک غرب پهن و دلباز است. و محدوده ترافیکی ندارد . این محله دارای فاز می باشد که اسامی خیابان های این فازها را برای شما بازگو می کنیم: . در فاز یک شهرک غرب خیابان‌هایی نظیر ایران زمین، مهستان و گلستان قرار گرفته است.. . در فاز دو شهرک غرب خیابان‌ هایی چون هرمزان و پیروزان وجود دارد. . در فاز سه شهرک غرب خیابان بدخشان قرار دارد. . در فاز چهار شهرک غرب خیابان‌هایی همچون زرافشان، فلامک، خوارزم و درخشان واقع شده اند. ۵. در فاز پنج شهرک غرب خیابان‌های سیمای ایران و فلامک جنوبی قرار دارند. . در فاز شش شهرک غرب خیابان گل افشان قرار دارد . فاز هفت شهرک غرب که ساخت و ساز در آن بعد از انقلاب شکل گرفت خیابان‌هایی چون سپهر، دریا، صدف، درختی، مطهری، فخارمقدم و سعدی قرار گرفته اند.

خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.


     اجازه دهید مرور کوتاهی بر آنچه تا اینجا گفتیم ، داشته باشیم: کشور ما متحمل هزينه هاي فوق العاده سنگین (اجتماعی-اقتصادی و زیست محیطی)می شود تا بتواند مواد غذایی مورد نیاز جوامع خود را تامین کند؛ بخش زیادی از این مواد غذایی در مزارع، انبارها، حمل و نقل ، فروشگاه ها و آشپزخانه ها تلف شده و ازبین می رود. پسماندهاي ناشی از این اتلاف، تبديل به زباله های مضر براي سلامت و محیط زیست مي شوند و ما ناگزیر هستیم حجم کلانی از منابع کشور را صرف کنیم تا بتوانیم بخشی از آثار زیان بار ناشی از تولید و دفع این زباله ها را بر روی انسان و محيط زيست کنترل یا رفع کنیم. اين چرخه زیان موجب وارد آمدن آسیب های جدی و جبران ناپذیر به نظام ، جوامع انسانی کشور و محیط زیست آن شده و به هیچ عنوان از منظر اقتصاد ، كسب و کار، زندگی اجتماعی، زندگی شخصی، حفاظت از محیط زیست، و یا هر منطق انساني دیگری قابل توجیه نیست. با این اوصاف منافع ملی و مصالح نظام حکم می کند که با جدیت تمام به دنبال راهکارهای جدی برای مقابله با این پدیده و روندها و پیامدهای مخرب آن باشیم.

   در کفه تقاضا، پسمانده غذا و مواد غذایی فاسدشده اغلب به عنوان زباله تر دور ریخته می شوند. زباله تر عمدتا متشکل از بخش های خوراکی و غیر خوراکی مواد غذايي، و دیگر زباله های آلی فاسد شدنی است.. ميزان دفع زباله در ایران حدود میلیون تن در سال تخمین زده شده[]، و به گفته منابع آگاه بین تا درصد از این حجم زباله، زباله تر است. [، ، و ] . دفع زباله در جمهوری اسلامی ایران یک مسئله بسیار پرچالش است.: از حجم روزافزون زباله تولیدشده، فقط درصد آن بازيافت شده، و درصد آن طبق است.انداردهای بهداشتی دفن می شود؛ بقیه زباله ها یا در سطح زمین دفع شده و یا به صورت غیراستاندارد دفن مي شوند [] . بدون شک زباله تر یکی از نامطلوب ترین و خطرناک ترین آلاینده های تولیدشونده در جامعه بشری است. : این مواد موجب بیماری زایی، تولید و انتشارگازهای گلخانه ای

     بدون شک «کاهش و کنترل ضايعات مواد غذايي » یکی از مهم ترین زمینه های بالقوه راهکاریابی برای تامین امنیت غذایی کشور است.. ضايعات غذایی یک مشکل جهانی است.. طبق گزارش های منتشرشده سازمان خواروبار و كشاورزي( فائو) در جهانی که میلیون نفر از جمعیت آن از گرسنگی رنج می برند، یک سوم از مواد غذایی تولیدشده توسط انسان (بر مبنای محتوای کالریک آن) به هدر مي رود. ابعاد این مشکل از زیان اقتصادي صرف فراتر بوده و پیامدهای اجتماعی و زیست محیطی آن پایداری توسعه جوامع بشری را به نحو چشمگیری تحت تاثیر قرار می دهد: تخمین زده می شود که تولید این حجم از غذای هدر رفته در هر سال متضمن کشت در میلیون کیلومتر مربع از اراضی کشاورزی کره زمین (تقریبا معادل مساحت کشور مکزیک)، صرف میلیارد متر مکعب آب شیرین، مصرف میلیون تن کود شیمیایی، و تولید گازهای گلخانه ای به میزان تا میلیون مترمکعب (معادل دی اکسید کربن) است.. ابعاد خیره کننده این پیامدهای ضایعات غذایی نشان دهنده آن است. که ضایعات غذایی در شمار یکی از بارزترین مصادیق اتلاف و اسراف در جوامع بشری و انحراف آنها از معیارهای «توسعه پایدار» به شمار می آیند.



( خرید ) های دیگر در غرب تهران