ضایعات الکترونیکی در فیروزکوه ( خرید )

Electronic waste-1
Electronic waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


پیش نویس طرح است.راتژیک برای اجرای کنوانسیون بازل پیشنهاد شده است.. طرح پیشنهادی است.راتژیک با توجه به برنامه های منطقه ای، برنامه ها یا است.راتژی های موجود، تصمیمات کنفرانس طرفین و نهادهای وابسته آن، فعالیت های پروژه های در حال انجام و روند اداره محیط زیست بین المللی و توسعه پایدار، در نظر گرفته می‌شود. این پیش نویس نیاز به اقدام در تمامی سطوح جامعه دارد: آموزش، اطلاعات، ارتباطات، ابزارهای شناخت، ایجاد ظرفیت با حمایت مالی، انتقال دانش، فن آوری ها و پروسه های پاک کننده اثبات شده برای کمک به اجرای بنیاد اعلامیه بازل . همچنین برای دستیابی به اهداف اعلامیه بازل در رویکرد مسئولیت مشترک دخالت موثرتر و هماهنگی همه ذینفعان ضروری است..

دسته وسایل اطلاعات و ارتباط از راه دور شامل میکرو کامپیوترها، پرینتر، اسکنر، کامپیوتر شخصی، لپ‌تاپ، تبلت، انواع ماشین‌حساب، انواع وسایل ذخیره و انتقال اطلاعات، تلفن، دورنگار، تلفن همراه و دیگر محصولات انتقال صوت و تصویراست.

اگر چه زباله های الکترونیکی حاوی ترکیبات پیچیده ای از مواد بسیار سمی هستند و باعث خطر سلامتی و زیست محیطی میشوند اما بسیاری از محصولات حاوی مواد قیمتی قابل بازیافت هستند که این امر باعث میشود که این گونه ضایعات متفاوت تر از ضایعات دیگر باشند. زباله های الکترونیکی بیش از ۵ درصد از کل زباله های شهری را تشکل میدهند که البته با افزایش فروش محصولات الکترونیکی در کشور های در حال توسعه این درصد رو به روز در حال افزایش است..



( خرید ) های دیگر در فیروزکوه