ضایعات پارچه و چرم در فیروزکوه ( خرید )

Fabric and leather scraps-1
Fabric and leather scraps-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..


شاید این سوال مهم برای شما مطرح شود که چگونه و از کجا این ضایعات را خریداری نماییم و یا بفروشیم. در جواب این سوال باید گفت، نساجی آیری به مدت ده سال در زمینه خرید و فروش ضایعات چرم در حال فعالیت است.. این مجموعه با سابقه درخشانی که در زمینه خرید و فروش ضایعات چرم داشته، توانسته اعتماد مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. همچنین درصد رضایت بالای مشتریان از این مجموعه، نشان دهنده ارائه خدمات عالی این نساجی می باشد.

در ادامه باید گفت، هر مشاغلی که برای تولید محصولات خود، با چرم کار می کنند؛ به عنوان تولید کنندگان ضایعات چرم محسوب می شوند. به طور مثال مشاغلی مانند تولیدی کیف و کفش و مبلمان و تولیدی لباس و نساجی های چرم و تزئینات داخلی خودرو، به عنوان تولید کنندگان اصلی ضایعات چرم به شمار می روند.

به همین خاطر باید بیان کرد، امروزه بازار خرید و فروش ضایعات چرمی بسیار داغ است.. چرا که شما به جای اینکه ضایعات را در سطل زباله بیندازید می توانید این ضایعات به دست آمده را به راحتی بفروشید و از این ضایعات، درآمد خوبی کسب نمایید. در مقابل هم مشاغل مختلفی هستند که با خرید این ضایعات می توانند محصولات چرمی خود را تولید نمایند و پول کمتری بابت خرید پارچه دهند. به عبارت عامیانه، خرید و فروش ضایعات چرم، معامله ای دو سر سود است..



( خرید ) های دیگر در فیروزکوه