ضایعات پلاستیک و پلیمر در فیروزکوه ( خرید )

Plastic and polymer waste-1
Plastic and polymer waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.


مناسب جهت بسته بندی برای مواد غذایی که در تماس مستقیم با محصول خوراکی می باشد. مقاومت شیمیایی خوب و است.حکام بالا این گرانول پلاستیک را به یک انتخاب مناسب برای ساخت سینی و مخازن تبدیل می کند؛ وزن سبک ، جذب رطوبت بسیار کم و است.حکام کششی و همچنین مقاومت بالا در برابر ضربه دارد باعث پرکاربرد شدن این گرانول پلاستیک در اکثر صنایع گردیده است..

هدف اصلی در تولید گرانول پلاستیک بدست آوردن یک ماده با خواص مطلوب است. و به دست آوردن این خواص و کنترل آن در حین فرآیند شدن پلیمر بستگی به عوامل زیادی از جمله دما، فشار، کاتالیزور و…. دارد و پلیمری که بار اول ذوب و شکل دهی شده مطمئناً خواص بهتری نسبت به پلیمرهای بازیافتی چند بار ذوب شده از ضایعات پلاستیک را دارد.

از زمان اختراع پلاستیک صنعتی، میزان تولید آن از . میلیون درسال به میلیون تن در سال رسید و این رقم تا به دو برابر حد خود خواهد رسید. میزان پلاستیک ساخته شده به دست بشر امروزی تا الان . میلیارد تن بوده است. که % آن در طی سال اخیر تولید گردیده است. و فقط % ازاین ضایعات پلاستیک ها بازیافت و به گرانول های پر کاربرد مانند پلی اتیلن و پلی پرپیلن تبدیل گردیده است..



( خرید ) های دیگر در فیروزکوه