ضایعات فلزی در اسلامشهر ( خرید )

Metal waste-1
Metal waste-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.


صنعت بازیافت ضایعات آهن صنعتی بدیع نیست. در حقیقت ، فلزات بیش از ۵ سال است. که بازیافت میشوند و بسیاری از محصولات امروزی برای تولید منظم به فلزات بازیافتی وابسته اند. به عنوان مثال ، بیشتر محصولات فولادی در خانه شما حاوی ۵ تا درصد از فولاد قابل بازیافت هستند.

بسیاری از مشتریان ما نگران این هستند که آیا فلزات بازیافت شده می توانند با گازهای خطرناک یا سایر مواد آلوده شوند. در واقع ، است.انداردهای بسیار بالایی برای محموله های حاوی ضایعات آهن وجود دارد. این محموله ها به هیچ وجه نمی توانند آلوده شوند و یا در صورت آلودگی توسط صنایع و یا کارخانه های ریخته گری پذیرفته نمی شوند.

درست همانطور که بازیافت ضایعات صنعتی با تهیه فلزات مورد نیاز برای تولیدکنندگان ، نقش مهمی در اقتصاد ما ایفا می کند ، ضایعات را از محل های دفن زباله نیز دور نگه میدارد زیرا فلزات حاوی سمومی مانند جیوه و سرب هستند که می توانند خاک و آب را آلوده کنند.



( خرید ) های دیگر در اسلامشهر