تجهیزات آتش نشانی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر پاراگلایدرسوار حرفه‌ای هستید یا به همراه یک حرفه‌ای به ارتفاعات پیست اسکی دیزین آمده‌اید می‌توانید پس از بالارفتن از ارتفاعات دامنه البرز، جایی که برای پرواز مناسب بود را انتخاب کنید و بر فراز پیست دیزین تهران سبک‌بار و پر از هیجان پرواز کنید.

در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

رستوران چمن، یکی از رستوران‌های لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجره‌های بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه می‌دهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافی‌شاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم می‌توانید به این مجموعه سر بزنید.


بر عکس سه ماشین قبلی این ماشین آتش نشانی از نوع سبک بوده و بیشتر در انجام ماموریت های کوچک مورد است.فاده قرار می­ گیرد. تجهیزات ماشین آتش نشانی لوله کشی بیشتر شامل لوله های لازم جهت رساندن آب از شیر آتش نشانی به ماشین های آتش نشانی منبع دار است. ولی دارای سایر تجهیزات آتش نشانی نیز می ­باشد.

جلیقه آتش نشانی از دیگر تجهیزاتی است. که آتش نشان با پوشیدن آن ایمنی خود را تامین می‌کند. این جلیقه از جنش کتان است. و در برابر حرارت مقامت مناسبی از خود نشان می‌دهد. نوارهای شبرنگ نصب شده روی جلیقه این امکان را فراهم می‌آورد که دیگر عابرین پیاده و افراد عادی از حضور افراد مطلع شوند. این جلیقه بیشتر در ماموریت هایی که در شب انجام می‌گیرد مورد است.فاده قرار می‌گیرد. روی اسن جلیف حتما کلماتی مانند fire نوشته می‌شود و جهت قرار دادن دیگر تجهیزات آتش نشان جیب برای آن طراحی می‌شود.

برای اطلاع مردم از حادثه رخ داده و مدیریت رفت و آمد در محل حادثه آتش نشان ها از تجهیزاتی است.فاده می‌کنند. این تجهیزات و علائم شامل نوار خطر مخصوص آتش نشانی و گاها کله قندی است.. با نوار کشی در محل حادثه ورود و خروج افراد عادی به محیط نا امن جلوگیری می‌شود. کله قندی نیز در ماموریت هایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد که عبور خودروها در آن بیشتر است..  نوار خطر آتش نشانی به رنگ نارنجی است. و کلمه خطر آتش سوزی روی آن درج شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین