ردیاب شخصی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین دارای چهار تله کابین است. که امکان تردد به نقاط مختلف پیست را فراهم می‌کنند. نخستین تله کابین دیزین، تله کابین «شاله»، با طول ,۵ متر و ارتفاع ۸ متر است. که دفتر مدیریت مجموعه را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله کابین «قله» با ,۵ متر طول و متر ارتفاع، از وسط پیست تا قله کشیده شده است.. تله کابین «دره» با طول ,۸ متر و ارتفاع ۵ متر، مسیر دفتر مدیریت، پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر را طی می‌کند. تله کابین «چمن» نیز با طول ,۸ متر و ارتفاع ۵۸ متر، مسیر ارتباطی بین دفتر مدیریت مجموعه و رستوران است..

در سال یک گروه اکتشاف معدن خارجی که به‌دنبال معدن در رشته کوه البرز بودند؛ به سرپرستی آقای «کاظم گیلان پور» محل پیست اسکی دیزین را شناسایی کردند. این فرد خود قهرمان و مربی اسکی بود. به‌دنبال این کشف در سال ، یک تله اسکی سیار در پیست اسکی دیزین نصب شد؛ تا تیم ملی اسکی آن زمان، برای تمرینات خارج فصل خود از آن است.فاده کند. این مجموعه از سال با نصب چند تله‌سیژ، به‌عنوان مجموعه اسکی معرفی شد و پس از آن برای دسترسی آسان به منطقه، جاده‌ای از سمت معدن زغال‌سنگ «آسین» تا پیست اسکی دیزین ساخته شد.

فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.


از جمله کاربردهای نفریاب و ردیاب شخصی PR می‌توان به موقعیت‌یابی خودروهای کرایه‌ای و یا تجهیزات کرایه‌ای، موقعیت‌یابی خودرو و افراد بصورت کاملاً نامحسوس، مدیریت کارکنان شرکت‌ها جهت مدیریت عملکرد، نقطه زنی برای موارد خاص سر زدن بازاریاب‌ها با است.فاده از کلید SOS، ردیابی انواع محموله، بار و چمدان در مسافرت‌ها، ردیابی دستگاه‌های ماینر اشاره نمود.

شاید شما صاحب شرکتی باشید که پرسنل های زیادی دارد، اهمیت شغل شما و حساس بودن شرایط کار برای شما ایجاب می کند که بخواهید هر لحظه که تمایل داشته باشید ، موقعیت مکانی پرسنل و یا بازاریاب خود را چک و بررسی کنید . راهکار شما ردیاب پرسنلی مدل G می باشد. شما بوسیله این ردیاب براحتی و بدون توجه به مسافت می توانید در هر زمانی که خواستید از طریق سامانه ردیابی با کامپیوتر یا تلفن هوشمند خود بر موقعیت کارمندان خود نظارت داشته باشد.

ردیاب کودک مدل G رایان جی پی اس که با عنوان ردیاب پاسپورتی معروف است. ،یک ردیاب کاملا مدرن می باشد. باطری داخلی میلی آمپر و کاملا فلت با قابلیت نگهداری شارژ بین  الی روز و با وزن گرم این ردیاب شخصی را نسبت به سایر ردیاب های مشابه موجود در بازار کاملا متماییز کرده است. . ضخامت نیم میل این ردیاب پرسنلی به شما این امکان را می دهد تا برای جاسازی کردن ردیاب در هر وسیله ای دچار مشکل نشوید . این جی پی اس هوشمند قابلیت است.فاده در کیف پول را نیز دارد. بدنه ردیاب از جنس پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم می باشد. حال یک سوال پیش می آید: چرا باید ردیاب شخصی مدل G رایان جی پی اس را خرید؟



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین