لوازم امداد و نجات در دیزین ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر با خودتان فکر می‌کنید زیاد اهل اسکی‌کردن و یا سرمای برف نیستید و در نتیجه تا حالا به سر‌زدن به پیست دیزین فکر نکرده‌اید، باید بگویم شاید بهتر است. دقیق‌تر به این منطقه پر از سرگرمی نگاه کنید؛ جایی که حتی جدا از برف‌بازی و اسکی‌کردن می‌توانید تفریحات تابستانه دیگری هم داشته باشید.

در داخل مجموعه اسکی دیزین کلاس‌های آموزشی اسکی نیز وجود دارد. این کلاس‌ها در دو رشته آلپاین و اسنوبرد به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در اسنوبرد پا روی یک تکه چوب پهن فیکس شده و روی برف حرکت می‌کند. اما آلپاین یکی از رشته‌های اسکی است. که دو تخته و دو چوب دستی دارد و گران‌تر از اسنوبرد می‌باشد. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و یخ‌نوردی نیز به دیزین می‌روند. مسیر کوهنوردی آنها از گردنه دیزین به سمت قله سی‌چال و مسیر برگشت به سمت آهار برگ است..

مسیر شمیرانات به تهران نزدیک‌تر است.. رسیدن به پیست اسکی دیزین از این مسیر حدود یک ساعت و دقیقه طول می‌کشد و کیلومتر است.. ابتدا باید از بزرگراه شهید باقری وارد وارد اتوبان شهید بابایی شوید. در ادامه با توجه به تابلوهای راهنما از خروجی اتوبان شهید بابایی وارد جاده لشکرک شوید و ادامه مسیر را تا پیست اسکی دیزین بپیمایید.


اين دسته از وسايل جهت تخليه يا انتقال آب و مواد مايع ديگر مورد است.فاده قرار می گيرند. پمپهای (آب كش، لجن كش، كف كش، اسيد كش)، شلنگهای رابط از معمولی تا فشار قوی، اكاتور، تانكرهای آب از مخازن ليتری ثابت تا ليتری چرخدار و هزار ليتری ماشينی.

اين دسته از ابزار جهت عمليات رها سازی و دستيابی به مصدوم مورد است.فاده قرار می گيرند، از خصوصيات اين ابزار ميتوان به فراوانی، قابل دسترس بودن، تعمير و تأمين مجدد آسان، كم حجم بودن، قابل حمل بودن، و كم هزينه بودن آنها اشاره كرد.

لباس ضد گاز با متعلقات، لباس ضد اسيد، لباس كامل ضد اشعه، لباس ضد راديو اكتيو، لباس كار، كلاه ايمني، كفش ايمنی، عينك ايمنی، دستكشهای ايمنی، نقاب ايمنی، نوار ايمنی و خطر، كمربند ايمنی، مخروط شبرنگ، دستكش ضد ولتاژ، جليقه فسفری، انواع ماسك:(بخارات مضر، گرد و خاك، آلودگی محيط، گازهای سمی و خطرناك، مجهز به سيلندر هوای فشرده)،تابلوهای اعلام خطر(دستی و ثابت)، چراغ گردان و چشمك زن، بلند گو دستی، گوشی كم كننده صدا، دستگاه آزمايش گاز محيط، دستگاه آزمايش راديو اكتيو محيط، كابل بر، فيوزكش، ولتاژ متر، قلاب نوك تيز، نوارچسب پهن، گوه، باند قيري، تخته های تثبيت وسايل ناپايدار، ابر بزرگ مستطيلی.



( فروش ) های دیگر در دیزین