لوازم ترافیکی و هشدار در دیزین ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مگر می‌شود جایی رفت که پر از برف و سرما باشد و برف‌بازی نکرد یا آدم‌برفی نساخت؟ تقریبا بخش جدا‌نشدنی و به‌یاد‌ماندنی رفتن به پیست اسکی دیزین غلت‌زدن در برف‌ها، ساختن آدم‌برفی و برف‌بازی در کنار اسکی‌بازی است.. هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌های آدم‌برفی دیزین است. که سالانه برگزار می‌شود و به بهترین آدم‌برفی‌ها جایزه تعلق می‌گیرد.

بسیاری از ما تابستان را فصل ورزش، سفر و خوشگذرانی می‌دانیم اما اگر از علاقه‌مندان به زمستان و ورزش‌های زمستانی منطقه دیزین در نزدیکی تهران با امکانات زیادی در زمینه ورزش‌های زمستانی در انتظار شماست. پیست‌های مختلف اسکی و ورزش‌های زمستانی که می‌تواند مورد است.فاده افراد مبتدی و حرفه‌ای قرار گیرد. پیست بین المللی دیزین دارای شهرت جهانی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می‌آیند و مسابقات بین المللی اسکی نیز در این محل برگزار می‌شود.

جایی که حتی می‌توانید در مدرسه اسکی دیزین ثبت‌نام کرده و اسکی‌کردن را از صفر تا صد آموزش ببینید. می‌توانید به هتل‌های جذاب دیزین سر بزنید، در رستوران‌های آن وعده غذایی خود را میل کنید، و در طبیعت کوهستانی و زیبای البرز که جواهر خطه شمال ایران است. گردش کنید و لذت ببرید و همچنین مواظب محیط زیست بکر آن باشید!


در شهرهای پرجمعیت و همچنین محورهای برون شهری، تامین امنیت و نظم امری بسیار دشوار و چالش برانگیز است.. است.فاده از نیروی انسانی برای تامین نظم و امنیت نه تنها هزینه بر است.، بلکه غیر عملی نیز می باشد. به همین سبب است. که برای این هدف، معمولا از ...

افزایش روزافزون جمعیت و زیاد شدن تعداد وسایل نقلیه از پس آن، پتانسیل بالایی برای ایجاد تصادفات شهری و جاده‌ای ایجاد می‌کند. در چنین شرایطی، با کنترل ترافیک می‌توان در شهر و جاده از بروز حوادث ناگوار جلوگیری نمود. برای کنترل ترافیک، از تجهیزاتی به نام تجهیزات ترافیکی است.فاده می‌شود که شامل وسایلی از جمله مخروط ترافیکی، سرعت گیر، آینه محدب، گل‌میخ و چشم گربه‌ای، چشم ببری، تابلو ترافیکی، بشکه ایمنی، جداکننده ترافیکی، است.اد پلاستیکی، راه بند آکاردئونی و.. می‌شوند. باتوجه به این‌که تجهیزات ترافیکی در شرایط مختلف آب و هوایی قرار می‌‌گیرند، همچنین به علت نقش مهم آن‌ها در جلوگیری از تصادفات شهری و جاده‌ای، این تجهیزات باید از مرغوبیت خوبی برخوردار باشند و توسط افراد متخصص نصب گردند. شرکت کیمیا صنعت اسپیتمان یکی از برترین تولیدکنندگان این وسایل در شرق کشور می‌باشد که برای خرید تجهیزات ترافیکی می‌توانید به آن مراجعه کنید. بیش از سال سابقه در این حوزه و چندین نمونه‌کار موفق، تضمین‌کننده مرغوبیت کالاهای ما می‌باشد. شما می‌توانید از طریق همین صفحه، محصولات ما را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش خطرات احتمالی شکل گرفته اند؛ اما این قوانین چگونه در خیابان ها و جاده ها اعمال می شوند؟ بدون شکل تابلوهای ترافیکی جاده ای نقش بسیار مهمی را در این راستا ایفا می کنند. این دسته از تجهیزات ترافیکی ...



( فروش ) های دیگر در دیزین