بابکت در شهر جدید اندیشه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Bobcat-1
Bobcat-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


شامل: اویل کولر مینی لودر بابکت ، بوش شاتون مینی لودر ، پمپ دستی گازوئیل بابکت ، پمپ سه گوش گازوئیل ، پیستون مینی لودر بابکت ، ترموستات کوبوتا ، ترموستات مینی لودر بابکت ، تسمه دینام ، خار سوپاپ موتور مینی لودر ، رینگ پیستون کوبوتا

مینی ترک دسته ای از لودرهای بابکت هستند که با سری MT مشهورند. ابعاد این لودر، کوچک بوده و در مکان هایی که کمبود فضای در دسترس، مشاهده می گردد، می توان به راحتی از آن است.فاده نمود. لودر مینی ترک در دو مدل MT و MT روانه ی بازار شد. در مدل MT محل قرارگیری کاربر بر روی زمین است.. اما در مدل MT تغییراتی به وجود آمده است. تا محل قرارگیری کاربر روی دستگاه باشد و کاربر بتواند بایستد. این دو مدل از نظر ابعاد نیز با یکدیگر کمی تفاوت دارد. در مدل MT ابعاد بزرگتری داشته و قسمتی از آن مربوط به محل قرارگیری کاربر می باشد.

از جمله لودرهای پر قدرتی که می تواند طیف وسیعی از کارهای صنعت ساختمان را انجام دهد، لودرهای حفاری می باشد. این نوع لودرها به شیوه ای طراحی شدند که می توان تجهیزات مختلفی بر روی آن نصب نمود و کار حفاری را پیش برد. این مدل لودر تحت عنوان سری E نام گذاری شده که در مدل های مختلفی به بازار عرضه شد. از مدل های این سری می توان به موارد زیر اشاره کرد:



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر جدید اندیشه