بالابر در شهر جدید اندیشه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

lift-1
lift-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.


این نوع از بالابرها بدون کابین هستند و بسیار ساده و ارزانند. بیشترین است.فاده آنها در جابه‌جایی وسایل خانگی است.. هیدرولیکی نیستند و ساختاری معمولی دارند. در این نوع به دلیل اینکه کابین و درب ندارند، احتمال بروز حادثه زیاد هست.

کاربر گرامی، لطفاً برای ارتباط با مالک، مدیر یا دست‌اندرکاران مجموعه فوق از اطلاعات تماس مندرج در بالا است.فاده کنید. دیگر اطلاعات تماسی که در این صفحه آورده شده‌اند مربوط به بانک مشاغل کارشد بوده و ارتباطی با مجموعه(شرکت آسانسور بالابر صنعت) ندارد.

نوع مکانیزم به کار رفته در بالابرهای ساختمانی به عوامل مختلفی مانند محیط کار، قیمت محصول، قدرت، و ظرفیت آن بستگی دارد. بالابرهای ساختمانی از قسمت‌ها و اجزای مختلفی مانند الکترو موتور، گیربکس، وینچ یا همان قرقره، سیم بکسل، پاکت ویژه حمل مصالح، جعبه و پایه بالابرها تشکیل شده‌ است..



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر جدید اندیشه