بیل مکانیکی در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

Excavator-1
Excavator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..


بیل مکانیکی چرخ زنجیری ماشینی برای حفاری و حرکت دادن اشیاء بزرگ است. و در عملیات ساخت و ساز برای ایجاد تراش و حفاری مورد است.فاده قرار می گیرد. بیل چرخ زنجیری به دلیل فشار کمتری که به زمین وارد می کند و قابلیت تحرک بسیار خوب در مکان خاک برداری ، امکان کار بر روی خاک های سست را فراهم می کند. چرخ های زنجیری قادر است. سطح اتکای خوبی را با زمین بر قرار کند و راحتتر از مدل های چرخ لاستیکی  کار انجام دهد. شیارهای موجود بر سطح زنجیر است. که در زمین فرو رفته و ثبات ماشین را در عملیات های عمرانی بسیار سخت در سطوح ناهموار و سست ممکن می سازد.

قسمت بازوی نزدیک به بدنه لودر یا تراکتور به عنوان boom  و بازوی حامل بیل به عنوان دیپر (dipper)  شناخته می شود. در کل تمام این بازو بوسیله یک میله اصلی به نام شاه میله به ماشین وصل می شود و اجازه می دهد که بازو به اندازه درجه به چپ و راست حرکت کند. آنچه از نام بکهو بر می آید اشاره به عملکرد بیل دارد که نشانگر عملکرد بیل در حفاری و کشیدن خاک به سمت عقب است. .

به کمک این نوع از بیل مکانیکی، می توان فعالیت های گوناگون در سطوح بسیار زیاد و همچنین بسیار پایین تر از سطح اتکاء آن، انجام داد. از دیگر ویژگی های این دستگاه، بهره گیری از آن، در انواع زمین ها می باشد. از جمله مزایای است.فاده از این دستگاه، مدت زمان کم یک سیکل کاری و بازده بالای آن می باشد. باید در نظر داشت در برخی کاربردها، عرض و عمق جام از گنجایش و ظرفیت آن مهم تر می باشد. یک دراگلاین از قسمت های مختلف شامل جام بیل کششی، اتاقک فرمان، کابل های کنترل بخش ها و …تشکیل شده است.. از این ماشین، در موارد کانال زنی، لوله گذاری و انجام حفاری های پایین تر از سطح نیز است.فاده می شود.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن