میکسر در بومهن ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

mixer-1
mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


میکسرهای صنعتی بسته به طراحی، ساخت و آپشن هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. با توجه به تحریم های موجود و امکان سفارشی سازی میکسرها، قیمت ها متغیر خواهد بود. از این رو شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با شماره های ما تماس بگیرید. همچنین جهت خرید این محصول، می توانید به صفحه &#;

میکسر صنعتی ساکن، یکی از میکسر های صنعتی پرطرفدار در بین تمامی مشاغل تولیدی می باشد. بدنه میکسر ساکن، به صورت ثابت در جایگاه مخصوص به خود تعبیه می شوند. تیغه های میکسر ساکن به صورت تیغه های باریک و نواری در جهت افقی به گردش در می آیند.میکسر ساکن نیز بر اساس توان تولید در نظر گرفته شده، به صورت سفارشی ساخته می شوند.

در میکسر صنعتی پارویی یا ریبون بلندر، تیغه به شکل پارو ساخته شده و در محوری افقی مواد را ترکیب می کنند. حجم ترکیب در این نوع میکسر ها بالا می باشد. همچنین از این نوع میکسر در صنایع مختلف برا ترکیبات سیال و جامع می توان است.فاده کرد. بدنه میکسر و جنس تیغه ها از جنس است.یل، بدون خوردگی می باشد. ابعاد میکسر صنعتی پارویی سفارشی و بسته به حجم تولید در واحد زمان طراحی می گردد.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در بومهن