پمپ بتن در شهر جدید اندیشه ( فروش, خریدوفروش, اجاره )

concrete pump-1
concrete pump-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


نخستین پمپ مکانیکی بتن در دهه ی میلادی ساخته شد و مورد است.فاده قرار گرفت. پمپ هیدرولیکی در دهه ی م گسترش یافت. اکنون پمپ متحرک پیشرفته با بازوی بتن ریزی، شاید تنها اختراع ، در پیشبرد صنعت بتن ریزی است. که بسته به شرایط محل کار ، است.فاده از آن چه در ریختن بتن در مقادیر زیاد و چه در مقادیر کم ، اقتصادی به شمار می آید.

در دستگاه پمپ بتن ثابت یا پمپ بتن برقی جهت تامین انرژی پمپاژ بتن از الکتروموتور سه فاز با توان الی اسب بخار است.فاده می گردد که قابلیت بتن ریزی از تا متر مکعب در هر ساعت را دارد. پمپ بتن برقی دارای توانایی انتقال بتن از مسافت تا متر به صورت عمودی و تا متر به صورت افقی با فشار تا بار می باشد. همچنین پمپ برقی ارائه شده در هایپر صنعت فامکو قابلیت پمپاژ بتن از تا متر مکعب در ساعت را توسط تا ضربه در دقیقه فراهم می نماید.

برخی از پمپ ها با اینکه توان و راندمان بالایی دارند اما برای یک پروژه کوچک مقرون به صرفه نیستند و به عبارتی نوع پروژه به گونه ای است. که نیازی به خرید پمپ قدرتمند و با توان بالا نیست. بنابراین باید از لحاظ نوع و میزان هزینه ای که برای پمپ می شود مقرون به صرفه بودن طبق پروژه را در نظر گرفت.



( فروش, خریدوفروش, اجاره ) های دیگر در شهر جدید اندیشه