دستگاه سنگبری در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


در صورت گران بودن یک سنگ، خطا در برش یا لب پر شدن سنگ، باعث صرف هزینه های بالا برای سنگ کاران می شود. به همین دلیل در این موارد از دستگاه های سنگبری کارگاهی است.فاده می شود تا دقت بالایی در برش داشته باشند تا باعث هدر رفتن سنگ نشوند.

کارگران نما کار اکثرا با سختی و مشقت زیادی با یک دستگاه سنگبری کوچک اقدام به برش سنگ های بسیار بزرگ در ابعاد کوچکتر می کنند که در این بین خطرات و ریسک بسیار بالای کار کردن با دستگاه فرز دستی، احتمال قلاب کردن دستگاه، شکستن صفحه یا سنگ و پرتاب آن به اطراف و خطرات جانبی بسیار بالای دیگری برای آنها به همراه خواهد داشت. دستگاه های سنگبری صد صنعت با توجه به نوع موتور و صفحه بکار رفته در آن و همچنین ابعاد متنوعی که دارند تمامی این خطرات و احتمالات را به حداقل رسانده و باعث تسریع در کار مخصوصا در ساخت و سازه ای انبوه می شود.

هزینه مربوط به تعمیرات، شامل نشدن گارانتی و خدمات پس از فروش، هزینه خدمات سرویس، چایگزینی قطعات دستگاه و پیدا کردن آنها، از جمله مواردی است. که، هزینه کم را جبران خواهد کرد. در نتیجه، قیمت اولیه مناسب، عامل تشویق کننده ای در خرید دستگاه سنگبری دست دوم، محسوب نمی شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه