دستگاه سنگبری در پردیس ( فروش, خدمات و سرویس )

stone cutting machine-1
stone cutting machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


تفاوت اصلی آن با نوع لینرگاید، شافت کروم است.یل به کار رفته در دستگاه است.. در این دستگاه به جای شاسی فوقانی و دو ریل موازی (لینر) که کلگی روی آن حرکت کند، دو شافت کروم است.یل (با قطر میلی متر) وجود دارد که کلگی روی آن دو سوار است..

دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی دستگاهی است. که کلگی متحرک آن توسط اپراتور حرکت می کند. دارای وزن کمتر نسبت به مدل نیمه اتومات بوده و قابلیت حمل و جابه جایی آسان در کارگاه توسط دستگیره های طراحی شده روی دستگاه برای کاربران فراهم شده است.، دستگاه برش سنگ کارگاهی دستی دارای میز گونیا و محافظ تیغه بوده و دارای قابلیت برش فارسی (تحت زاویه) می باشد. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی معمولا در مدل های ارزان تولید می شود تا امکان برش انواع سنگ و ابزار زدن سنگها در کارگاه فراهم شود. دستگاه برش سنگ متحرک کارگاهی همچنین قابلیت برش انواع سنگ های تراورتن، گرانیت، مرمریت و سرامیک پرسلانی و انواع دیگر کاشی را دارا می باشد.

در دستگاه های سنگبری قابل حمل، کلگی دستگاه عموما توسط اپراتور سنگکار و به صورت دستی حرکت داده می شود. اما در صورت تمایل مشتریان می توانند گیربکس نیمه اتوماتیک را بر روی دستگاه های سنگبری قابل حمل نصب نمایند. دستگاه های سنگبری قابل حمل سری کاوش، از سری دستگاه های قابل حمل می باشند که به صورت پیش فرض دارای گیربکس نیمه اتوماتیک می باشند و نیاز به سفازشی سازی آنها نمی باشد.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پردیس