دستگاه پخ زن در قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

paver machine-1
paver machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. این دستگاه برای پخ‌ زنی داخلی و خارجی، المان‌ های خطی و شکیل کوچک و بزرگ مانند ورق‌ های فلزی مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.

هدف از طراحی دستگاه‌ پخ‌ زن فلز، پخ‌ زنی سرد انواع فلزات (آهن ، فولاد ، است.ن لس است.یل و &#;) با است.فاده از ابزارهای فرز کاری با تیغ چه از جنس الماس است.. به منظور آماده‌ سازی ورق های فلزی (شیت متال) پلیت و لوله های فلزی برای فرآیند جوشکاری و همچنین به دلایل مختلفی از جمله زیبایی ظاهری و ایمنی در حذف لبه‌ های تیز و برنده قطعات از دستگاه‌ های پخ‌ زن است.فاده می‌ شود. پارامترهای مختلفی در انتخاب دستگاه پخ‌ زن مؤثر است. از جمله: عرض پخ زنی، زاویه پخ زنی، اندازه المان، ابعاد پخ، کیفیت پرداخت و نوع موادی که کار پخ زنی بر روی آنها انجام می‌شود.

این دستگاه برای پخ زنی خارجی المان‌ های خطی کوچک و متوسط مناسب است.. کار پخ زنی با قراردادن الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) بر روی ابزار برش انجام می‌شود. این کار به صورت دستی و با حرکت دستگاه بر روی ریل‌ های راهنمای روی پایه انجام می‌شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در قرچک