دستگاه پوشال ساز در پردیس ( فروش, خدمات و سرویس )

Mask making machine-1
Mask making machine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


نام پوشال اغلب ما را به یاد پوشال کولر می اندازد، اما جالب است. بدانید که عمده مصرف پوشال در مرغ داری ها می باشد. فرآیند نگه داری جوجه و مرغ و نیز پرورش آنها، نیاز به پوشال هایی دارد که بستر زندگی این جانداران می باشد. اما این پوشال ها چگونه تولید می شوند؟

دستگاه پوشال ساز مرغداری در دو سایز تولید میگردد . این دستگاهها قابلیت پوشال سازی از انواع چوب را دارا می باشد و موارد است.فاده آن در مرغداری ها و کارخانجات کولر سازی برای تولید پوشال کولر است.فاده میشود . این دستگاه در دو نوع دو توپی و یک توپی تولید میگردد . مشخصات فنی پوشال ساز دو توپی : دستگاه دو توپی دارای تیغه الکترو موتور موتوژن اسب بخار گیربکس با الکترو موتور اسب بخار تابلو برق دستگاه تمام اتوماتیک ----------------------------------------------------- مشخصات فنی پوشال ساز تک توپی : دستگاه دو توپی دارای تیغه الکترو موتور موتورژن اسب بخار گیربکس با الکترو موتور اسب بخار تابلو برق دستگاه تمام اتوماتیک ظرفیت تولید ساعت کاری : الی گونی آراد آدرس دفتر فروش کارخانه ارومیه خیابان خیام جنوبی جنب پاساژ خرم و نور مجتمع علم جو شرکت اندیشه سبز آدرس دفتر تهران خیابان جمهوری بین گلشن و باستان ساختمان مروارید واحد آدرس کارخانه ارومیه شهرک صنعتی فاز دو توسعه بلوار مهارت واحد های و و . . . . کارشناسان فروش کارخانه توحید قصابی: رسول علیزاده: جواد اسکندری: اشکان حیدری: دفتر فروش تهران . . رامین نادری: علی حنیفه: برای مشاهده اطلاعات کاملتر روی لینک آگهی کلیک نموده و یا به وبسایت www.iran-mashin.com مراجعه فرمایید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در پردیس