سایر ماشین آلات صنعتی در قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Other industrial machinery-1
Other industrial machinery-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


مکانیزاسیون (Mechanization)، است.فاده از ماشین آلات، به صورت کامل یا جزئی، با هدف جایگزینی انسان یا حیوان می‌باشد. یعنی است.فاده بیشتر و درست از صنعت در بهبود و بهتر کردن روند کار. اتوماسیون (Automation) یا اتوماسیون صنعتی، برخلاف مکانیزاسیون، ممکن است. به هیچ وجه به اپراتور انسانی وابسته نباشد و اکثرا هم هدف اتوماسیون صنعتی، عدم دخالت انسان و یکپارچه‌سازی و جایگزینی آن با هوش مصنوعی و منطق پذیر با کنترل پنل‌های مختلفی کامپیوتری، ربات‌ها با سیستم‌های مکانیکی، برقی و الکترونیکی می‌باشد.

با توجه به پتانسیل جمعیتی کشورمان و نگاه به صادرات، در صورت داشتن برنامه ریزی مناسب تولید ماشین آلات صنعتی موفقیت آمیز خواهد بود. در این میان صنعت تولید زغال نیز دارای تجهیزات اختصاصی مربوط به خود میباشد. مانند کوره، همزن، نوارنقاله، سرند و غیره. زغال یکی از اقلام مصرفی محبوب در اکثر کشورهای دنیا به خصوص خاورمیانه میباشد. بنابراین سرمایه گذاری در حوزه تولید ماشین آلات تولید زغال توجیه اقتصادی دارد. و شما وارد یک صنعت پول ساز خواهید شد.

مانند کامیون های صنعتی و تراکتور، جرثقیل های بالابر و بالابرها، نوار نقاله و انواع مختلفی از تجهیزات هیدرولیکی که در صنایع تولیدی و صنایع دیگر مورد است.فاده قرار می گیرند. سایر ماشین آلات متداول تولید شده توسط این بخش شامل ترازوها و دستگیره های دستی محرک، آسانسور، پله برقی و مسیرهای متحرک میباشند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در قرچک