ماشین آلات بسته بندی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Packaging machines-1
Packaging machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


با توجه به تعداد زیاد ماشین آلات که اکثرا صنعتی و برای حجم بالای محصولات طراحی شده اند، اگر در منزل قصد بسته بندی موادی را دارید و نمی‌دانید چه دستگاهی را انتخاب کنید، کاروپک انواع دستگاه بسته بندی خانگی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهد.

گوشت یک محصول بسیار حساس با فساد زودرس می باشد. این فراورده با کوچکترین کم دقتی کیفیت خود را از دست داده و دیگر قابل به است.فاده نمی باشد. مسمومیت های گوشتی موجب ایجاد مریضی های بسیار زیاد و حتی مرگ و میر می شود. در اینجاست اهمیت بسته بندی گوشت و مرغ اهمیت و ضرورت خود را نشان می دهد.

ممنونم بابت اطلاعات کاملتون. من قبل از مطالعه محتوای شما قصد خرید یک دستگاه را داشتم که اصلا هیچ ارتباطی با کارو بار ما نداشت. الان اطلاعات سایت شما را خواندم متوجه دستگاه درست و مورد نظر شدم. بازم ممنون بایت اطلاعات کامل و دقیقتون.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه