ماشین آلات پلاستیک و پلیمر در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Plastic and polymer machines-1
Plastic and polymer machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


شرکت بازرگانی مهندسی شهاب یزد، فعالیت خود را از سال شروع کرده و با نام تجاری بسکو در تامین ماشین آلات خطوط تولید در صنعت پلاستیک، موفقیت های زیادی را کسب کرده است.. یکی از فعالان در حوزه تولید انواع ماشین آلات پرس لاستیک و قالب های آن است. و به عنوان تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک مطرح شناخته می شود. این شرکت که به عنوان بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت دارد، قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را رقابتی نگاه داشته است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک می توانید با بخش فروش در ارتباط باشید.

گروه صنعتی پولاد ماشین نیز به عنوان یکی از فعالان این حوزه و تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک مطرح است. که جایگاه ویژه ای داشته و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید. این شرکت اکنون با تکیه بر ظرفیت بالایی که در تولید و کارخانه خود دارد، قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک را در بهترین سطح ارائه نموده است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک این برند، لازم است. که با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

گروه صنعتي البرز ماشين جي که فعالیت های خود را از سال شروع کرده است.، یکی از بهترین تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک به شمار می آید که پاسخ گوی نیاز صنایع پلیمری کشور بوده و بهترین مارک دستگاه تزریق پلاستیک را در کیفیتی ممتاز تولید و عرضه داشته است.. به گونه ای که قیمت ماشین آلات تزریق پلاستیک این برند، کاملا رقابتی است.. برای خرید ماشین آلات تزریق پلاستیک در بهترین شرایط، با بخش فروش در ارتباط باشید.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه