ماشین ابزار در قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Machine tools-1
Machine tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


عبارت (CNC (Computer Numerical Control در معنای لغوی به معنای کنترل عددی کامپیوتری است.. به طور کلی به دستگاه یا ماشینی که از کنترل عددی کامپیوتری است.فاده می‌کند، دستگاه CNC گفته می‌شود. در واقع عبارت CNC به نوعی توضیح دهنده‌ی نحوه‌ی کار این ماشین‌آلات است..

ماشین‌های تراش، انواع مختلفی دارند که وسیع‌ترین و پرکاربردترین ماشین ابزار در سطح جهانی است. و مطمئنا نوع CNC آن نیز بیشترین کاربرد را دارد. در ماشین تراش، یک گیره‌گردان (سه نظام، چهار نظام) وجود دارد که قطعه‌کار داخل آن بسته می‌شود و ابزاری جهت تراش دادن به صورت ثابت به آن نزدیک می‌شود و از سطح آن مواد را بصورت براده می‌تراشد.

ماشین‌کاری در عملیات تراش کاملا دستی است. و باید قبل از شروع تراش‌کاری، ماشین به طور دقیق توسط تراشکار تنظیم شود تا ماشین‌کاری به طور صحیحی انجام شود همچنین تراش‌کار باید بتواند وسیله مناسب جهت بستن و نگه‌داری قطعات تولید شده روی ماشین، انتخاب کند. قطعات کار را باید به طورصحیح روی ماشین قرار داده و بعد از تنظیم صحیح، آن را در جای خود محکم کند. مرحله بعد تعیین و قرار دادن رنده راست تراش، روی ماشین است..



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در قرچک