یخساز و سردخانه صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


برای ساخت سردخانه های کوچک و متوسط از سردخانه اتاقی بهره گرفته می شود این نوع سردخانه برای نگهداری مواد غذایی در مراکز پخش ، هتل ها ، رستوران ها یا ذخیره میوه در باغها کاربرد دارد ساخت این سردخانه ها به این صورت است. که اتاقی در ساختمان مورد نظر انتخاب می شود سپس با ساندویچ پانل عایق می شود و پس از آن تجهیزات برودتی و سرمایشی درون آن نصب می شود.

سیستم تبرید وظیفه تأمین سرمایش مورد نیاز برای تولید یخ را بر عهده دارد. این سیستم معمولاً از نوع تبرید تراکمی بخار است. و لذا چهار بخش اصلی دارد که عباتند از اواپراتور، کمپرسور، کندانسور و شیر انبساط. همچنین سیستم کنترل، شیرآلات و تابلو برق از جمله بخش های جانبی سیستم تبرید محسوب می شوند.

کارخانه یخ سازی یکی از مشاغل پر درآمد در مناطق گرمسیر و پر جمعیت است. که امروزه به محبوبیت زیادی دست یافته است.. یخ ها فقط در زندگی روزمره و برای خنک کردن نوشیدنی ها کاربرد ندارند بلکه در صنایع بزرگ تر نیز است.فاده زیادی از آن ها می شود. صنایع مختلف برای نگهداری از مواد غذایی، ماهی و طیور از یخ به میزان زیادی است.فاده می کنند. عدم است.فاده از یخ باعث خراب شدن و فساد مواد غذایی در مدت زمان کوتاه و در نقل و انتقال این محصولات می شود که خسارات زیادی به همراه دارد. کارخانه یخ سازی با فراهم کردن یخ مورد نیاز شما از بروز خسارات جلوگیری می کند.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهرک صنعتی چهاردانگه