یخساز و سردخانه صنعتی در قرچک ( فروش, خدمات و سرویس )

Ice maker and industrial refrigerator-1
Ice maker and industrial refrigerator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


سردخانه مکانی است. برای سرد نگه داشتن کالا در واقع مجموعه ای از ساختمان و تاسیسات برای حفظ کیفیت یک کالا می باشد از مهمترین وظایف یک سردخانه میتوان به جلوگیری از فساد کالاهای داخل آن با حفظ کیفیت طولانی مدت اشاره کرد . کاربرد آن در نگهداری مواد غذایی ، کشاورزی ، انواع داروها ، سیستم های نظامی ، میوه و سبزیجات و &#;. می باشد .

سردخانه صنعتی به مجموعه ی تاسیسات یک ساختمان گفته می شود که برای نگهداری موادی که امکان فاسد شدن را دارند مورد است.فاده قرار می گیرند در واقع تجهیزات این ساختمان ها باعث تولید هوای سرد شده و دمای آن محل را پایین می آورند تا از فاسد شدن و خراب شدن مواد جلوگیری کنند . این سردخانه ها به طور عادی از اتاقهای بسیار زیادی تشکیل می شوند که هر اتاق با توجه به نیاز سرما دریافت کرده و مواد غذایی به خصوصی در هر اتاق قابل نگهداری است. و بسته به شرایط از سیستم فریونی یا آمونیاکی بهره گیری می کنند .

اگر یخ با است.فاده از آب آشامیدنی و برای کاربرد خوراکی تولید شده باشد، کاملا تمیز و بهداشتی بوده و حتی می توان برای مصرف روزانه هم از آن است.فاده کرد. ظرفیت دستگاه های یخ ساز متفاوت است. و می توانند دارای تا قالب  (متحرک یا ثابت) باشند. بدیهی است. که هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر می شود.



( فروش, خدمات و سرویس ) های دیگر در قرچک