اکتشاف و استخراج معدن در فیروزکوه ( مشاوره و اجرا )

Exploration and mining-1
Exploration and mining-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.


رئیس اتاق کرمان با تأکید بر اینکه در معادن جنوب حداقل زیرساخت‌ها وجود ندارد، گفت: شرکت ایمیدرو از سال قرار است. خط برق در ساردوئیه جیرفت احداث کند اما به‌عنوان ثروتمندترین سازمان کشور از ایجاد کیلومتر خط انتقال برق برای ساردوئیه بازمانده است..

محمدمهدی زاهدی، از رسانه‌ها درخواست کرد کم‌کاری ایمیدرو را برای توجه بیشتر وزیر صنعت و معدن اطلاع‌رسانی کنند و ادامه داد: اگر ایمیدرو این وضعیت بی‌توجهی به است.ان را ادامه دهد، به‌اجبار نگاه دیگری به وزیر خواهیم داشت.

اولین محصول Koan که با نام RAAV شناخته می‌شود بر گردآوری و سازماندهی داده‌های مرتبط با معدن تمرکز دارد و تحلیل‌های منطقی پیش بینانه را برای پشتیبانی از فرآیند تصمیم‌گیری متخصصان ارائه می‌‌دهد. RAAV داده‌های گردآوری شده و تحلیل‌های حاصل شده را در قالب‌های بصری نمایش می‌دهد و امکان تبادل داده و اطلاعات با دیگر پلتفرم‌های مورد است.فاده در صنعت مانند



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه