ماشین آلات حفاری و معدن در فیروزکوه ( فروش )

Mining and drilling machines-1
Mining and drilling machines-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


این منطقه، دارای ظرفیت حدود میلیون تن سنگ معدن می باشد که حدود درصد از آن روی و کمتر از سه درصد از آن سرب می باشد. در سال میلادی، کشور ایران با توان تولید حدود تن ، رتبه اول خاورمیانه و همچنین جایگاه پانزدهم جهان را از نظر تولید روی و سرب از آن خود کرده است.. گفته شده ذخایر معادن سرب و روى کشور بیش از میلیون تن برآورد شده و ذخایر آن عمدتا در مناطق اطراف کویر لوت و مرکزى کشور شامل انارک، یزد، اصفهان و نواحى پیرامون البرز قرار دارد.

میزان ذخایر معدن مس ایران تا صد ها میلیون تن برآورد شده است.. مهم ترین معادن فعال مس ایران در منطقه سرچشمه قرار دارد که دومین معدن بزرگ مس جهان می باشد. کشور ایران در سال ، تن تولید مس داشته است.. مطابق گزارشات، تا سال ، ایران نهمین تولید کننده بزرگ مس جهان با تولید . میلیون تن مس، محسوب شده است.. است.خراج مس در کشورمان، سابقه اى دیرینه دارد و ذخایر آن در سراسر فلات ایران و نیز نواحى انارک یزد، بایچه باغ زنجان ، سونگون آذربایجان پراکنده شده است.. در سال حدود تن سنگ مس از این مناطق است.خراج شده است..

توجه داشته باشید که قبل از خرید هر محصول باید مواردی را در نظر بگیرید. برای مثال در خرید محصولات و تجهیزات حفاری باید انواع مدل‌های دستگاه مورد نظر را بشناسید. حداقل این که در مورد کاربرد دستگاه مورد نظر خود بیشتر بدانید. تمامی این موارد نیاز به آموزش و معرفی محصولات دارند. با اطلاع کامل از نوع محصول و کاربرد آن در صنعت حفاری، می‌توانید ارزیابی و مقایسه‌ای درست داشته باشید.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه