پودر معدنی و صنعتی در فیروزکوه ( فروش )

Mineral and industrial powder-1
Mineral and industrial powder-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


تالک سیلیکات منیزیم آبدار است.. این کانی در طبیعت بطور کلی در سنگهای دگرگونی یافت می شود. ترکیب شیمیایی تالک و کانیهای همراه آن شامل سرپانتین ، کلریت ، آنتوفیلیت ، ترمولیت ، دیوسپید ، دولومیت و کلسیت می باشد . مهمترین مصارف تالک در صنایع کاغذ سازی، پلاستیک، سرامیک، رنگ سازی، پوشش بام، دارویی، لوازم آرایشی، لاستیک، خوراک دام، کنترل آلودگی، پولیش و کشاورزی کاربرد دارد.

از تالک در سه مرحله در ساخت کاغذ می توان است.فاده کرد: بعنوان پرکننده، کنترل ناهمواری و روکش. درصد تالک تولیدی جهان در کاغذ سازی به مصرف می رسد. بخش اعظم تالک در کاغذ سازی به عنوان ماده پرکننده است.فاده می شود. میزان تالک مصرفی در صنعت کاغذ سازی در سال بالغ بر . میلیون تن گزارش شده است.. در آمریکا به دلیل فراوانی کائولن مورد نیاز برای صنعت کاغذ سازی مصرف کائولن در این صنعت بیشتر از تالک بوده و در اروپا مصرف تالک بیشتر است. . مزایای است.فاده از تالک به جای کائولین به عنوان پرکننده عبارتند از بهبود حالت نرمی ، تخلخل ، ماتی، سایش و اندیس زردی. از تالک به دلیل شکل صفحه ای و شفافیت بسیار خوب به عنوان روکش کاغذ است.فاده می شود. است.فاده از تالک به عنوان روکش موجب ویژگیهایی در کاغذ می شود که عبارتند از گلاسه ، نرمی ، کاهش اصطکاک و افزایش کیفیت چاپ است.فاده از تالک و یا کائولین به عنوان روکش بستگی به قیمت این دو نوع ماده معدنی دارد. بیش از درصد تالک است.فاده شده در آمریکای شمالی در کاغذ سازی به منظور کنترل ناهمواری و کاهش چسبندگی است. .

در این آسیاب فرایند خردایش ذرات با کمک فشار بسیار بالای هوا انجام می شود، به اینصورت که در محفظه ای ذرات از طریق فیدر دستگاه که خود نقش معین و مهمی در فرایند دارد وارد است.وانه می شوند، در اینجا ما بسته به نوع طراحی الی ورودی هوا داریم که بواسطه نازل های خاصی با فشار وارد است.وانه می شوند،جریان ورودی هوا با است.فاده از نازل ها بصورت مماس و با فشار بسیار بالا به درون  سیلندر یا است.وانه مرکزی تزریق می شود، بخاطر مماس بودن نازل ها، جریان ورودی باعث بوجود آمدن گرداب می شود و درون گرداب ذرات معلق با برخورد به یکدیگر خرد می شوند. نحوه دانه بندی و جداسازی مواد نیز همانند توضیحات ارائه شده در باره آسیاب های میکرونیزه در بالا می باشد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه