تجهیزات و ابزار معدن در فیروزکوه ( فروش )

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وجه تسمیه غار بورنیک برحسب اظهار نظر اهالی روستا، گروهی نام غار "پورنیک" و دسته‌های دیگر به آن "بورنیک " می‌گویند. پور به گفته اهالی و لهجه محلی به معنای گودال است. و نیک پسوند آن است. که بر روی هم به معنای گودال نیک یا چاله نیک می‌باشد و شاید پشینیان به عنوان دخمه یا گودالی که عمیق و ژرف است. با ترکیب واژه نیک که در اینجا به معنای خوب و بزرگ را می‌دهد بر آن اطلاق کرده باشندو گروه دیگر آن را بورنیک می‌گویند که از دو کلمه بور و نیک تشکیل یافته‌است و بور در لهجه محلی تغییر یافته کلمه "بار" است. که این کلمه نیز ضمن ترکیب با واژه نیک به معنای محل امن و جایگاه نیک، مصطلح گردیده‌است. البته "بار" در اصل و اساس به معنای ساحل و جای امن هم به کار می‌رود و نام رودبار می‌تواند معنی ساحل یا کنار رود داشته باشد. در هر صورت بورنیک یا بارنیک به معنی محل امن خوب می‌باشد؛ و این نام با توجه به محل قرارگیری غار به خوبی انتخاب شده‌است و از گذشته‌های بسیار دور و شاید از عصر غارنشینی و دوران شکار در ایران، اینجا محل امنی برای زندگی کردن و پناه گرفتن، مورد توجه اقوام پیش از تاریخ در این ناحیه بوده‌است به ویژه که دهانه اصلی و عمیق غار در نقطه‌ای در فرا سوی رودخانه قرار دارد.

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

قطار در این مسیر از میان جنگل‌ها و کوهستان‌های شمال کشور عبور می‌کند. در بعضی نقاط، ارتفاع ریل قطار از سطح دریا به متر نیز می‌رسد. به‌طورکلی می‌توان مناطق مسیر این قطار به دو دسته جلگه‌ای و کوهستانی تقسیم‌بندی کرد.


تامین زیر بندی شامل ناخن آلات ، تیغه ، کلنگ و پیچ مهره و غیره ماشن آلات راهسازی نظیر گریدر، بولدیزر و دیگر تجهیزات با مارکهای کوماتسو، کاترپیلار،ولوو و غیره با کمیفیت و هزینه و زمان متناسب با درخواست مشتریان گرامی انجام میشود.

ایران ماشین عرضه کننده قطعات ماشین آلات راهسازی،پخش انواع چکش های هیدرولیکی و انواع قلم زیربندی ماشین آلات راهسازی ،قطعات موتوری ماشین آلات راهسازی،انواع فیلتر های ماشین آلات راهسازی،لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی- رولیک - قطعات لودر - قطعات گریدر - قطعات بیل مکانیکی - قطعات بلدوزر - قطعات موتوری ماشین آلات راهسازی

کار در صنعت معدن می تواند یک شغل بسیار خطرناک  باشد. آموزش منظم  و درک ماشین آلات و تجهیزات صنعت معدن ضروری است. و در همه جنبه های صنعت نقش مهمی دارد. هر نوع تجهیزات است.خراج معدن با مجموعه فعالیتهای معدنی خاص خود همراه است.. متداول ترین انواع تجهیزات است.خراج بسته به اینکه کار در سطح یا زیر زمین برای است.خراج طلا ، فلزات ، زغال سنگ یا نفت خام انجام می شود ، متفاوت است.. این صنعت  با تمام ابزارهای مناسب از بزرگ مانند ماشین آلات حفاری , بیل مکانیکی ، تجهیزات برای خرد کردن و سنگ زنی گرفته تا تجهیزات کوچک مانند



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه