10 نونیل فنل در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


نونیل فنل اتوکسیله سورفکتانت غیریونی است. که مانند سایر سورفکتانتهای غیر یونی مخلوطی از ترکیبات اتوکسیله با تعداد متفاوت واحدهای اتیلن اکساید است.. عددی که بعد از نام KENON می آید نشاندهنده تعداد متوسط واحدهای اتیلن اکساید در مولکولهای محصول می باشد. برای مثال KENON  یعنی مولکول نونیل فنلی که به طور متوسط با مولکول اتیلن اکساید واکنش داده است..

این محصول کاربرد وسیعی در صنعت دارد که از آن جمله می توان به است.فاده در فرمولاسیون شوینده ها به دلیل کاهش دادن کشش سطحی، امولوسیون کننده ها، رنگ ها و پوشش دهنده ها و… اشاره کرد. سورفاکتانت های این ماده  برای افزایش فعالیت سطح مورد است.فاده قرار می گیرند و موجب ایجاد رطوبت و پاکیزگی فراوان می شوند.

اتوکسیلات های نونیل فنول به راحتی در محیط تجزیه خواهند شد و در نهایت به نونیل فنول مبدل می شوند، که یکی از شناخته ترین مواد سمی است.. این ترکیبات به طور بسیار وسیعی در صورت رهاسازی آنها در طبیعت، مسمومیت فراوان ماهی ها، حیات وحش می گردد. ممکن است. که سلامت کودکان و جنین در حال رشد را به خطر بیندازد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان