10 نونیل فنل در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.

برای رسیدن به دریاچه آهنک با ماشین،‌ ابتدا باید به روستای سیمین دشت بروید و پس از آن، مسیری خاکی را یا باید دقیقه با ماشین و یا ساعت پیاده، طی کنید. ناگهان در میان بیابان، نیزاری کوچک را خواهید دید که دریاچه آهنک در دل آن پنهان شده است..

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


این محصول کاربرد وسیعی در صنعت دارد که از آن جمله می توان به است.فاده در فرمولاسیون شوینده ها به دلیل کاهش دادن کشش سطحی، امولوسیون کننده ها، رنگ ها و پوشش دهنده ها و… اشاره کرد. سورفاکتانت های این ماده  برای افزایش فعالیت سطح مورد است.فاده قرار می گیرند و موجب ایجاد رطوبت و پاکیزگی فراوان می شوند.

مول مایعی شفاف و محلول در آب می باشد که به عنوان پاک کننده در ترکیبات ساخت انواع مواد شوینده بکار برده می شود. این محصول در علم شیمی در گروه نونیل فنل اتوکسیلات قرار دارد که نتیجه اضافه شدن اتیلن اتوکساید به نونیل فنل می باشد. با توجه به داشتن ده گروه اتیلن اکساید NPE نامیده می شود.

کیمیا تهران اسید صابون مول را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره داخلی بازرگانی تماس حاصل فرمایید، همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی می باشند. همچنین در صورت تمایل می توانید خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه