EDTA 2na در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


در روش دوم به جای است.فاده از سیانید سدیم، از سیانید هیدروژن است.فاده می­شود و ادتا نامحلول (EDTN) ته ­نشین شده و در مرحله بعد با عمل­آوری EDTN در محلول هیدروکسید سدیم، نمک سدیم ادتا بدست می­آید. فرآیند واکنش روش دوم نیز در شکل زیر آورده شده است..

ادتا دو سدیم یا ادتا سدیم که با نام ادتا دی سدیم و نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود دارای فرمول شیمیاییCHNO-Na است. و حالت جامد کریستالی بی‌رنگ دارد. ادتا سدیم برای جدا کردن یون‌های فلزی و کاهش واکنش آن‌ها به ویژه در بسیاری از محصولات صنعتی و لوازم آرایشی است.فاده می‌شود. است.فاده از

بنابراین بهتر است. هنگام کار با این ماده تمامی نکات بهداشتی و ایمنی را رعایت کنید و تا حد امکان از لباس و دستکش مخصوص است.فاده کنید. مصرف غلظت بالا ممکن است. منجر به کم خونی، تب و لرز شود و است.نشاق این ماده در غلظت بالا باعث سردرد و سرگیجه شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان