EDTA 2na در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


در صنایع داروسازی و پزشکی از ادتا برای درمان بیماری­های مختلف از جمله کم خونی، انعقاد خون، مسمومیت فلزات مانند سرب و جیوه و حذف یا کاهش یون­های کلسیم و مس از بدن بیماران بکار برده می­شود. همچنین این ماده برای افزایش ماندگاری محصولات پزشکی مانند قطرات چشمی کاربرد دارد. در صنعت دندان پزشکی نیز کاربردهایی از این ماده ذکر شده است..

از دیگر کاربرد های این ماده میتوان به است.فاده از ان در ازمایشگاه کشت سلول و به عنوان محلول ترکیب تریپسن edta اشاره کرد. این محلول به منظور  جداسازی سلول ها از کف فلاسک است.فاده میشود . پس از کشت سلول ها به کف فلاسک میچسبند که میزان چسبندگی انها  بستگی به نوع سلول دارد . ادتا میتواند با خنثی کردن یون های کلسیم و منیزیم در افزایش فعالیت تریپسن اثر گذار باشد .

لازم به ذکر است. که بدلیل عدم جذب این ماده توسط پوست، بی‌خطر بودن است.فاده از این ماده در ترکیبات آرایشی و بهداشتی به اثبات رسیده است. ولی در برخی موارد ممکن است. باعث بروز حساسیت پوستی خفیف در برخی افراد شود. اما در هرصورت است.فاده از آن در داخل چشم سوزش شدیدی به همراه دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه