EDTA 2na در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


محلول های پاک کننده و شوینده ها اغلب دارای ادتا می باشند زیرا یون ها با ایجاد پیوند با ادتا تمایل خود برای رسوب شدن یا تداخل با صابون‌ها و شوینده‌ها از دست می‌دهند. به همین دلیل در صابون سازی اغلب از این ماده است.فاده میشود .

EDTA دارای چهار گروه کربوکسیل و دو گروه آمینی است. که به عنوان دهنده جفت الکترون  عمل میکند . توانایی ادتا در اهدای جفت الکترون خود برای تشکیل پیوند های کوالانسی کوردینانسی این ترکیب را به یک لیگاند شش دندانه بدل کرده است. .از اصلی ترین دلایل است.فاده از ادتا سدیم در است.اندارد سازی محلول های حاوی کاتیون های فلزی ،ثابت تشکیل بالای آن برای اکثر کمپلکس های کاتیون فلزی میباشد .در تیتراسیون های کاتیون فلزی با ادتا لازم است. از یک کمپلکس شناساگر به منظور تعیین زمان رسیدن به نقطه انتهایی است.فاده کرد .از رایج ترین شناساگرهای به کار رفته میتوان به فست سولفون بلک اف،اریوکروم بلک تی،مورکسید اشاره کرد.رسیدن به نقطه پایانی با تغییر رنگ مشخص میشود.و شناساگر ازاد به جای کمپلکس فلزی در نقطه پایانی عمل میکند.

✅ ادتا (ٍِEDTA.Na) یک عامل کیلیت کننده است. که با اکثر کاتیون های فلزی، پیوند برقرار می کند و آن ها را به دام می اندازد. ✅ویژگی و مزایا: &#;ماده ای بی رنگ &#;محلول در آب &#;تنظیم کننده pH &#;عامل کیلیت کننده ✅کاربردها: &#;صنایع غذایی به عنوان مواد افزودنی &#;پزشکی به عنوان ماده ضد انعقاد &#;صنعت گاز جهت حذف سولفید هیدروژن &#;خشکشویی به عنوان ماده ای برای شستشو بهتر ✅جهت دریافت مشاوره و نمونه رایگان به کارشناسان شرکت پدیده شیمی غرب تماس حاصل فرمایید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه