EDTA 4na در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


آلودگی آب و فاضلاب ناشی از فعالیت های صنعتی و خانگی به یک معضل جدی تبدیل شده است.. پیشرفت در صنایعی مانند معدن، فولاد و آبکاری فلزات باعث شده است. که آب آلوده به فلزات مضر وارد طبیعت شود. این عناصر خطرناک از طریق نوشیدن مستقیم آب آلوده و یا از طریق گیاهان و جانوران وارد زنجیره غذایی انسان می شوند و اثرات جبران ناپذیری بر بدن انسان ایجاد می کنند. به همین دلیل است.فاده از ترکیبات کیلیت که توسط Tetrasodium EDTA هدایت می شود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.. EDTA Na به دلیل فراوانی و مقرون به صرفه بودن به طور گسترده در تصفیه آب و فاضلاب است.فاده می شود. این ترکیب می تواند یون های فلزی مانند سرب، کادمیوم، جیوه و کبالت را جذب و خنثی کند. سپس ترکیب EDTA و یون های فلزی با روش هایی مانند اسمز معکوس از آب خارج می شود و آب تصفیه شده به طبیعت یا چرخه است.فاده باز می گردد.

Tetrasodium EDTA یک آمینو پلی کربوکسیلیک اسید جامد، بی رنگ و محلول در آب است. که در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد و بیشتر به عنوان کیلاتور است.فاده می شود و با اتصال به یون های معدنی خاص آنها را غیرفعال می کند. در جدول زیر برخی از خواص شیمیایی و فیزیکی مهم این ترکیب ذکر شده است.:

EDTA Na با فرمول شیمیایی CHNONa از خنثی سازی اتیلن دی آمین تترااستیک اسید با معادل هیدروکسید سدیم به دست می آید. از کاربردهای مختلف این ترکیب می توان به دستگاه های تصفیه آب، ضدعفونی کننده ها، شوینده های بهداشتی و &#; اشاره کرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان