EDTA 4na در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


آب سخت چالش اصلی مواد شوینده در فرآیند تمیز کردن است.. آب سخت آبی است. که دارای مقادیر زیادی یون فلزی و ترکیبات یونی است.. مواد شوینده معمولاً با این یون های فلزی و ترکیبات یونی موجود در آب واکنش داده و خاصیت خود را از دست می دهند. هدف از است.فاده از EDTA بسیار ساده است.. از وجود مواد معدنی در آب از واکنش با مواد شوینده جلوگیری کنید و در نتیجه فرآیند تمیز کردن کاملی را حتی در آب سخت انجام دهید.

اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..

Tetrasodium EDTA یک آمینو پلی کربوکسیلیک اسید جامد، بی رنگ و محلول در آب است. که در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار می گیرد و بیشتر به عنوان کیلاتور است.فاده می شود و با اتصال به یون های معدنی خاص آنها را غیرفعال می کند. در جدول زیر برخی از خواص شیمیایی و فیزیکی مهم این ترکیب ذکر شده است.:



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری