آمونیوم پرسولفات در بهارستان ( فروش, تولید و ساخت )

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


آمونیوم پرسولفات (APS) یک اکسید کننده قوی است. که در صورت حرارت، خواص خورندگی دارد . این ماده به راحتی تجزیه و در آب حل می شود. حلالیت آن در آب گرم افزایش می یابد. پرسولفات آمونیوم به صورت کریستال های جامد سفید رنگ با قدرت اکسید کنندگی بالا تولید می شود. این ماده به راحتی رطوبت را جذب کرده و حالت کیک مانند به خود می گیرد. همچنین به تنهایی باعث سوزاندن نمی شود، اما ممکن است. به صورت خود به خودی موجب سوزاندن و احتراق سایر مواد آلی شود. در دمای درجه سانتی گراد تجزیه شده و از هم می پاشد. این ماده در بازار با نام های آمونیوم پروکسی دی سولفات،AP و APS نیز شناخته می شود.

سلام بر شما و ممنون از حضورتون برخورد پرسولفات آمونیوم با پوست دست در حالت جامد و خشک مشکلی ایجاد نمیکند اما بهتر است. بلافاصله با آب سرد شسته بشه چون در صورت وجود رطوبت در پوست باعث ایجاد حساسیت و خارش میشه. در حالت محلول هم که خاصیت اکسید کنندگی دارد.

از این ماده در بسیاری از واکنشهای آزمایشگاهی و صنعتی، کاغذسازی، مواد غذایی، تولید شوینده ها، کودهای شیمیایی، برای نگهداری چوب، محصولات آرایشی و بهداشتی (ساخت لایه بردارها)، پلاستیک سازی، حشره کش، قارچ کش و آفت کشها است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بهارستان