استرانسیم در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

Strontium-1
Strontium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.


هر گونه باز نشر محتوا و اطلاعات نمایه شده در بانک های تحت اختیار این مرکز تنها به منظور است.فاده علمی و غیر تجاری با ایجاد پیوند به تارگاه SID و ذکر منبع مجاز است.. است.فاده از لوگو و نام مرکز به عنوان حامی و همکار علمی، بدون اخذ مجوز کتبی از "پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی" پیگرد قانونی دارد.

در روش (ب)، توليد کربنات است.رانسيم به روش خاکستر سياه است.، در اين روش ابتدا سلستين را با کک در دماي بالا (حدود تا درجه سلسیوس) احياء نموده، که در نتيجه سولفات است.رانسيم به سولفيد است.رانسيم تبديل شده و با توجه به حلاليت بالاي اين سولفيد در آب گرم و هم چنين نامحلول ماندن بقيه مواد در آب، طي چند مرحله عمليات است.خراج از جامد سولفيد سديم تبديل شده، جدا شده و با اضافه شدن دي اکسيد کربن به محلول حاوي سولفيد است.رانسيم، کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. اطلاعات ترموديناميکي گوياي اين مطلب است.، که عامل موثر در عمل احياء و دستيابي به سولفيد سديم، منوکسيد کربن (CO) بوده و کربن تنها نقش کاتاليست مصرف شونده را ايفاء مي‌کند.

طی چند سال اخیر توجه ها به کاهش خام فروشی باعث شده تا ارزش افزوده فراوری سلستین مورد توجه فعالان حوزه معدن در کشور شود و گروه هائی در زمینه تولید این ماده از سنگ معدن فعالیت کنند. دولت نیز اجازه بهره برداری به کسانی را می دهد که روی فراوری آن کار کرده و در نتیجه شرط لازم برای بهره برداری از منابع سلستین داشتن خط فراوری آن است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه