اسید سولفوریک در فیروزکوه ( فروش, تولید و ساخت )

sulfuric acid-1
sulfuric acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

از طرفی دیگر برای کسانی که قصد سفری دو سه روزه با خودروی شخصی خود دارند، طی کردن این مسیر کوهستانی در هوای سرد و از میان جاده‌های لیز، کمی خطرناک و دشوار است.. طبیعت نیز در فصول گرم سال، چهره زیباتری در این مناطق پیدا می‌کند. تمام روستاهایی که معرفی کردیم از نعمت جنگل‌های سرسبز و باغ‌های حاصلخیز برخوردار هستند.

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


مهمترین کاربرد اسید سولفوریک در صنعت کشاورزی مربوط به تولید کود ها شیمیایی می باشد. این ماده گوگرد مورد نیاز خاک را جبران می کند. زمانی که به خاک جوهر گوگرد را اضافه می کنید، این ماده به آهک وارد واکنش شده و کلسیم آبدار یا به عبارتی دیگر گچ کشاورزی را می سازد.

پرسش اینجاست که این اسید پر مصرف چگونه تولید می شود که بتواند پاسخ گوی نیاز بخش های مختلف صنایع باشد؟ در پاسخ باید گفت که تولید اسید سولفوریک توسط گازهایی که به صورت طبیعی از آتش فشان ها خارج می شود، به دست می آید. اما این میزان برای حجم بالای نیاز به این ماده پاسخ گو نمی باشد. بنابراین شیوه تولید صنعتی و آزمایشگاهی این ماده مطرح می شود.

سولفوریک اسید و یا جوهر گوگرد (Oil of Vitrio) سولفوریک اسید یک اسید بسیار قوی با فرمولاسیون HSO است.. مولکول این اسید به دلیل قطبی بودن با هر نسبیت در آب حل می‌شود و به صورت کامل در آب حل پذیر است.. اسید سولفوریک کاربرد بسیار زیادی در صنایع شیمیایی دارد که در ادامه‌ به توضیح و معرفی انواع این کاربردها خواهیم پرداخت.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در فیروزکوه