اسیدفسفرو در شهر ری ( فروش, تولید و ساخت )

phosphorous acid-1
phosphorous acid-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


بیشترین کاربرد اسید فسفرو در صعنت کود و کشاورزی می باشد. فسفات های آلی ترکیباتی هستند که انرژی لازم را برای بیشتر واکنش هایی که در سلولهای زنده رخ می دهد، فراهم می کنند. بنابراین خاک های غنی با کود های فسفاتی یا حتی کود های دارای فسفر فراوان، رشد گیاهان را افزایش می دهند. افزایش غلظت فسفات در سطح آب ها نیز رشد گیاهان آبزی را بالا خواهد برد. اضافات کود های شیمیایی می تواند باعث تحریک رشد گیاهان در آب های دریاچه ها و آب های جاری شود. پس از آنجایی که فسفر ترکیبی مهم برای رشد گیاهان است.، این محصول کاربرد فراوانی را در صنعت

روش مرطوب متداول ترين روش توليد اسيد فسفريک به شمار می رود. اسيد توليدی در فرآيند تَر مستقيماً از سنگ معدن تهيه می گردد و معمولاً در حجم زياد و با هزينه زياد و درجه خلوص نه چندان بالا توليد می شود. اين نوع اسيد عمدتاً برای توليد كودهای شيميايی فسفاته به كار می رود. در صورتی كه اين اسيد خالص شود، از آن می توان برای توليد تركيبات شيميايی تجاری فسفات ها نیز است.فاده نمود. در اين فرآيند پس از خرد نمودن كانی فسفات توسط آسياب های گلوله ای كه حاوی مقداری اسيد فسفريک رقيق می باشند، شيرابه حاصله با اسيد سولفوريک درصد به مخازن واكنش منتقل می شود. اين مخازن مجهز به همزن های قوی می باشد و درجه حرارت واكنش به دقت كنترل می گردد. گازهای خروجی از راكتور به برج های جذب منتقل شده و در آنجا اسيد فلوسيليسيک (H

اسید فسفرو (Phosphorous Acid) یک ترکیب با مولکول های قطبی است. که به شکل و فرم ترکیب جامد دیده می شود. این محصول کریستالی به رنگ سفید و حتی گاهاً زرد دارای طعمی شبیه به سیر است.. این ترکیب با خاصیت اسیدی خود در حلال هایی مانند آب به خوبی حل می شود. این ترکیب را با نام اسید ارتوفسفره نیز می شناسند. البته که نام IUPAC آن فسفونیک اسید می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری